یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
ستار هدایت‌خواه

حوزه/ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به روحیه عدالت خواهی و عدالت گستری و مبارزه با فساد از سوی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: آن شهید بزرگوار به صورت واقعی به دنبال مبارزه با فساد و تحقق عدالت در عرصه‌های مختلف بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، ستار هدایت‌خواه دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و گردهمایی بزرگ نیروهای جریان انقلاب این استان که در حسینیه و مسجد امام علی (ع) شهر یاسوج برگزار شد اظهار کرد: بسیاری از خصوصیات رئیس جمهور شهید ابراهیم رئیسی را نمی‌توان با برخی رؤسای جمهور دیگر مقایسه کرد.

این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه باید ببینیم چه کسانی حرف دشمن شادکن می‌زنند و برخی افراد تا چه اندازه به ولایت فقیه اعتقاد دارند گفت: در مجلس با برخی نمایندگان بحث کرده‌ام اصولاً به ولایت اعتقادی ندارند در فتنه ۸۸ مقابل ولایت ایستادند.

وی در ادامه اظهارات خود به روحیه عدالت خواهی و عدالت گستری و مبارزه با فساد از سوی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: آن شهید بزرگوار به صورت واقعی به دنبال مبارزه با فساد و تحقق عدالت در عرصه‌های مختلف بود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه شکاف طبقاتی از سال ۹۲ در کشور شتاب گرفت و بیشتر شد افزود: بسیاری از مشکلات کشور از سال ۹۲ و با دولت یازدهم بر کشور آغاز شد رئیسی خزانه خالی را تحویل گرفت اوضاع را به سمتی برده بودند که حتی از پرداخت حقوق کارمندان هم عاجز شده بودند.

وی با بیان اینکه رئیسی دولت را با چنان وضعیت بدی تحویل گرفته بود گفت: اما شهید رئیسی یارانه‌ها را ۱۰ برابر افزایش داد طرح رتبه‌بندی معلمان را اجرا کرد و حقوق کارگران گاه تا بیش از ۵۰ درصد نیز بیشتر شد.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به فساد در برخی دولت‌ها اشاره کرد و گفت: باید ببینیم فساد در کدام زمان بود برادر کدام رئیس جمهور فساد اقتصادی به بار آورد برادر کدام معاون رئیس جمهور دچار فساد اقتصادی شد.

ستار هدایت خواه به نمونه‌ای از عدالت شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: قانونی وجود دارد که در آستان قدس یک درصد درآمدها را می‌توانست به خود اختصاص دهد اما چنین کاری نکرد و همه آنها را در اختیار زائران حضرت رضا علیه السلام قرار داد.

هدایتخواه در ادامه اظهارات خود گفت: آیت الله رئیسی هرگز اجازه نمی‌داد که یک ریال از موقوفات حضرت رضا علیه السلام وارد بازی‌های سیاسی شود و اگر کسی هم دنبال این کار بود از خادم یاری حذف می‌شد.

وی در ادامه به برخی از حرف‌های جریان مقابل اشاره کرد و گفت: این آقایان وقتی در مجلس حضور داشتم حتی یک بار در یک طرح و لایحه هم اظهار نظر نمی‌کردند لذا عدالت به شعار نیست.

هدایت خواه به ویژگی و رویه خدمتگزاری و خدمت رسانی به مردم از سوی آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: رکورد سفرهای استانی را شکست در طول ۳ سال تا ۸ بار به برخی از استان‌ها سفر کرد و برخی از کارگران هفت تپه را به نام صدا می‌زد.

وی در ادامه به روحیه خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی اشاره کرد که شاید در شبانه روز تا دو ساعت بیشتر استراحت و خواب نداشت و در ادامه گفت: اما رئیس جمهور قبل از شهید رئیسی ساعت ۹ تا ۱۰ سر کار حاضر می‌شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در شرایط خاصی به سر می‌بریم و شرایط کنونی بسیار حساس است و باید راه رئیس جمهور رئیسی ادامه پیدا کند افزود: در شرایط خاصی هستیم و باید تصمیم درستی اتخاذ کنیم و رئیس جمهوری انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha