سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
1

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر ضرورت انجام تولیدات فاخر هنری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان مرکزی با تأکید بر لزوم بهره گیری حداکثری از ظرفیت هنر و رسانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: حوزه هنر و رسانه در شوراهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد و با بهره گیری از این ظرفیت شوراها سالانه حداقل ۲ طرح ملی تعریف شود.

وی افزود: هیچ اقدامی مؤثر نیست مگر در ظرف هنر و رسانه ریخته شود و لذا انتظار است در راستای ماندگاری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از این ظرفیت بیشترین بهره گیری صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: جایگاه شهدا در جامعه بسیار رفیع است چرا که برای منافع، سلامت، سعادت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خود را فدا کردند و این مهم باید مورد توجه ویژه باشد که اقداماتی که برای رضایت خدا انجام می‌شود شاهراه و ماحصل آن برای مردم و اقتدار نظام است.

وی همچنین خانواده شهدا را سرمایه‌های فرهنگی جامعه دانست و افزود: بسیاری از خانواده‌های شهدا از میان ما می‌روند که خاطرات آنها باید بماند و ثبت شود که در این راستا نیاز است با خانواده‌های شهدا مصاحبه و خاطرات شهدا را در قالب فیلم و سریال مکتوب و به نسل آتی جامعه منتقل کنیم.

حجت الاسلام موسوی مقدم گفت: برای تولیدات فاخر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اعتبارات لازم تأمین می‌شود و ما باید در این راستا بیش از پیش بکوشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha