سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ساخت بیمارستان فاطمه الزهرا(س) بوشهر نباید درگیر بروکراسی اداری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در بازدید از کلینیک تخصصی و فوق تخصصی نور در بوشهر، اظهار داشت: عرصه بهداشت و درمان یکی از امور استراتژیک و راهبردی جامعه است.

وی افزود: اگر مردم مراکز بهداشت و درمان استاندارد نداشته باشند، هم از جهت روحی دچار اضطراب و استرس می شوند و هم در عرصه درمان دچار مشکل خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: تعطیلی بیمارستان فاطمه زهرا(س) بوشهر بعد از تاسیس بیمارستان خلیج فارس، بخشی از شهر بوشهر بویژه در منطقه چهارمحل را دچار کمبود فضای بیمارستانی کرد، از طرفی درمانگاه ابوالفضل(ع) هم که در این منطقه بود تعطیل شد و اختلال جدی در عرصه بهداشت و درمان شهر ایجاد کرد.

وی بیان کرد: با همت دانشگاه علوم پزشکی و ... این بیمارستان در حال احیا هست ولی درگیر بروکراسی اداری است که ضرر اصلی را مردم می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه متاسفانه ۲ سال است که پروژه درگیر بروکراسی اداری است، خاطرنشان کرد: اساس نظام اسلامی خدمتگزاری به مردم است و مردم به خدمت نیاز دارند.

وی ادامه داد: امروز از نزدیک از این پروژه بازدید و بررسی لازم انجام شد که متوجه شدیم مشکل به راحتی قابل حل است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه به علل مختلف کار متوقف شده و مردم متضرر شده اند، گفت: با صحبتی که با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری و معاون عمرانی استاندار انجام دادیم، مقرر شد تا فردا ظهر این مسئله حتما حل شود تا مردم از این پروژه منتفع شوند.

وی افزود: خوشبختانه در این پروژه مرکز اورژانس، پلی کلینیک تخصصی، بخش شیمی درمانی و ... نیز وجود دارد و امیدواریم در خدمتگزاری به مردم بخاطر این کاغذبازی ها معطلی نشود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha