سه‌شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۳ |۲۵ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 2, 2024
الانتخابات

حوزه / مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در بیانیه‌ای ضمن دعوت همگانی برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر انتخاب فرد اصلح تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران در بیانیه‌ای ضمن دعوت همگانی برای مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بر انتخاب فرد اصلح تأکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«همچنان که اصل انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب اصلح هم یک تکلیف الهی است.»
مقام معظم رهبری ۳۱/۳/۱۳۷۶

پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور عزیز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی(رضوان الله علیه)، نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است، امروز تصمیم گیری مسئولانه ملت ایران که دارای دو وجه حق و وظیفه است، تجلی‌گر دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

پانزدهم تیر ماه، تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه‌ها، بر عزم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم، استوار مانده است.

ملتی که با حضور همگانی و آگاهانه در انتخابات پیش رو، با امام و رهبری و با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کند.

با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(رحمه‌الله علیه)، ملّت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ بین‌المللی، منافع خودش را حفظ کند و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و ظرفیّت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش را به مرحله‌ بروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند و همچنین بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پُر کند، احتیاج دارد به یک رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب.

لذا از همه مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی دعوت می‌کنیم تا طبق توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام نمایند و فرد منتخب نیز باید نسبت به ادامه راه شهید رئیسی عزیز، در مسیر خدمت به محرومان و مظلومان عالم، اهتمام لازم را در پیش گیرد.

در این ساعات و روزهای حساس و تاثیر گذار باقیمانده تا انتخابات، نقش مبلغان و کنشگران حوزه‌های علمیه خواهران بسیار مهم و حائز اهمیت است، لازم است همه شما عزیزان ضمن دعوت از آحاد مردم برای مشارکت همگانی در انتخابات، نسبت به تبیین شاخص‌های فرد اصلح اقدام نمایید تا به فضل الهی، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری در این برهه تاریخی، برای کشور ثمرات بسیاری به دنبال خواهد داشت و ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم، افزایش همبستگی و سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی را به همراه خواهد داشت.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خادم الرضا علیه السلام، شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراهش از همه موسسان، مدیران، اساتید، معاونین، کادر، طلاب، مبلغان و دانش آموختگان و از همه اقشار مختلف مردم، دعوت به عمل می‌آورد تا یک بار دیگر با حضور پرشکوه خود پای صندوق‌های رأی، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری، دشمنان ملت را ناکام و ناامید کنند.

محمد حسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha