چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
سیدموسی محمودی

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: شهید رئیسی از همان بدو آغاز کار خود، خدمت به ملت ایران به ویژه مردم محروم و دور افتاده را در فلسفه کاری خویش قرار داد، بنابراین امروز باید شخصی را انتخاب کنیم که بتواند کارهای نیمه تمام شهید رئیسی را استمرار ببخشد.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان با اشاره به دور دوم همه پرسی انتخابات ریاست جمهوری در جمعه پیش رو، اظهار داشت: این انتخابات از بسیاری جهات برای ملت ایران و حتی منطقه و کل جهان حائز اهمیت است، بنابراین باید در انتخاب خود بسیار آگاهانه عمل کنیم و فریب حرف‌های عوام فریبانه را نخوریم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: در بین این دو کاندیدا بعضاً دیده می‌شود که یکی از آنها با استفاده از احساسات مردم تلاش دارد که سبد آرای خود را به هر نحو ممکن پُر نماید، بنابراین شایسته است که دید مردم به بحث انتخابات دیدی وسیع و گسترده باشد و هرگز فریب این سخنان به ظاهر زیبا را نخوریم.

استاد حوزه علمیه‌ کردستان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از افراد از روی احساسات و عدم مطالعه و حتی عدم توجه و دقت به گذشته این انقلاب، در دام حرف‌های قشنگ و زیبا و البته غیر عملی نامزدهای انتخاباتی گرفتار می‌شوند که به عینه شاهد این امر در روزهای گذشته هستیم.

حجت الاسلام محمودی، خاطرنشان کرد: کشور ایران با توجه به موقعیت ویژه‌ای که امروز در جهان دارد، نیازمند رئیس جمهوری انقلابی، استکبار ستیز و وحدت گراست که بتواند هم استقلال ایران را حفظ کند و هم اینکه در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت نماید.

وی تصریح کرد: شهید رئیسی از همان بدو آغاز کار خود، خدمت به ملت ایران به ویژه مردم محروم و دور افتاده را در فلسفه کاری خویش قرار داد بنابراین لاجرم امروز باید شخصی را انتخاب کنیم که بتواند کارهای نیمه تمام شهید رئیسی را استمرار ببخشد و اجازه ندهد که برنامه‌ها و افق دید این شهید به دست فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: کاندیدای اصلح نباید هرگز در مقابل مستکبران و دشمنان قسم خورده این ملت و نظام از موضع ضعف سخن به میان بیاورد، زیرا ایران امروز با روزهای نخستین پیروزی انقلاب به هیچ وجه قابل مقایسه نیست، امروز کشورمان در اوج اقتدار قرار دارد پس کسی که همواره از موضع ضعف و ناامیدی سخن به میان می‌آورد هرگز نمی‌تواند این انقلاب و کشور را به‌درستی مدیریت نماید.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، یادآور شد: این انقلاب به آسانی به دست نیامده است، ما شهید داده‌ایم که استقلال و عزت داشته باشیم نه اینکه برای گفت‌وگو با استکبار و کشورهای ظالم، دست و پا بزنیم و آرزوی غایی ما گفت‌وگو با روزگویان به هر قیمتی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha