پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
امام جمعه خلخال

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید رضا قدسی امام جمعه خلخال با انتشار بیانیه ای مردم را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید رضا قدسی امام جمعه خلخال با انتشار بیانیه ای مردم را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ {۱۱ رعد}

با سلام و درود به روان پاک شهیدان و امام امت و آرزوی سلامتی برای رهبر فرزانه انقلاب وعزت وسلامتی برای شما مردم عزیز

اینک که دوست چشم امید و دشمن چشم طمع به کشور عزیزمان ایران دوخته است این شما هستید که سرنوشت کشور را با حضور همیشه خویش در عرصه های مختلف سیاسی, اقتصادی, فرهنگی و نظامی رقم زده اید و امید دشمنان از ضربه زدن به کشور را به ناامیدی مبدل کرده اید .

با توجه به گذشت دور اول انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، نیاز است که با حضور دوباره معنادار خود و لبیک گفتن به رهبر عزیزمان با مشارکت حداکثری خود در دور دوم انتخابات و رای دادن به کاندیدای اصلح و انقلابی و معتقد به مبانی انقلاب ، به دشمنان ایران اسلامی اعلام کنیم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده ایم و در این باره باکسی تعارف نداریم.

مردم عزیز اکنون زمان آن است که باحضور حداکثری خود پای صندوق های رای ، آینده کشورمان را، خودانتخاب کنیم و از این فرصت انتخاب به نحو احسن استفاده کرده و به افرادی که از ما حرف شنوی دارند توصیه کنیم حتما درانتخابات شرکت کنند.

از طرفدارن هر دو کاندیدای عزیز می خواهم برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تمام تلاش‌ خویش را انجام دهند و از توهین و تخریب و تفرقه افکنی خودداری کنند چرا که همه متعلق به یک کشوریم و زیر یک پرچم زندگی می کنیم و جهت حفظ این کشور و نظام اسلامی باید وحدت خویش را حفظ کنیم چرا که اختلاف بزرگترین تهدید برای این کشور است .

به امید ایران اسلامی قوی و مقتدر

سید رضا قدسی امام جمعه شهرستان خلخال

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha