پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
ا

حوزه/ مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم، در نمایش همبستگی ملّی، از جمله مهم‌ترین جلوه‌های اثرگذار است، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، یقیناً فوائد زیادی را برای مردم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، روز گذشته نشست بصیرتی با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر بخش سندرک با حضور سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و جمعی فرماندهان پایگاه خواهر و برادر بخش سندرک برگزار شد.

سرهنگ پاسدار طالب احمدی نیا در این نشست بصیرتی اظهار داشت: رئیس جمهور باید خادم مردم باشد و کلام ولی فقیه در کشور اجرا و عملیاتی کند.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید معتقد به مبانی نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه امام سجاد(ع) شهید چمران‌ به برکات مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و گفت: از منظر مقام معظم رهبری در نظام مردم سالاری دینی، مهم ترین اولویت در انتخابات، عبارت است از مشارکت حداکثری، اینکه چه کسی انتخاب می‌شود، قطعاً و حتماً بسیار مهم است اما اگر بهترین شخص با رأی کم انتخاب شود، برای نظام اسلامی خوب نیست.

وی تأکید کرد: برگزاری انتخابات باشکوه با حضور مردم، در نمایش همبستگی ملّی، از جمله مهم‌ترین جلوه‌های اثرگذار است، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، یقیناً فوائد زیادی را برای مردم خواهد داشت.

وی عنوان کرد: هر اندازه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر و انتخاب‌شان شایسته‌تر باشد، مقبولیت نظام سیاسی بالاتر و قدرت مدیریت آن نظام، در محیط داخلی بیشتر شده و تأثیرگذاری آن در نظام بین‌الملل نیز افزون‌تر می‌شود، حضور مردم در صحنه‌ انتخابات باعث می‌شود تا تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان نظامِ‌اسلامی خنثی گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha