پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
آستانه

حوزه/ امام جمعه شهرستان آستانه بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، نه تنها مقوم و بهادهنده به‌ مشروعیت نظام است، بلکه نشان از اعتماد مردم به نظام سیاسی کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت مدرسه علمیه حضرت زینب سلام الله آستانه با همکاری پایگاه بسیج طلاب زینبیه، اجتماع بزرگ بانوان با موضوع مشارکت حداکثری و تبیین انتخاب اصلح برگزار شد.

حجت الاسلام مقدسی پور، امام جمعه شهرستان آستانه در خصوص حضور حداکثری و انتخابات اصلح بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، نه تنها مقوم و بهادهنده به‌ مشروعیت نظام است بلکه نشان از اعتماد مردم به نظام سیاسی خود دارد، علاوه‌براین زمینه‌ساز ظهور ایرانی مستقل، خودکفا و قوی در عرصه داخلی، منطقه‌ای و جهانی است.

وی افزود: همین امر موجبات نگرانی دشمنان ایران، اسلام و انقلاب را فراهم کرده است تا با تمام توان خود، به شیوه یک جنگ ترکیبی تمام عیار تلاش کنند تا مردم را ناامید کرده و از حضور در پای صندوق‌های رأی منصرف کنند.

امام جمعه شهرستان آستانه در ادامه تصریح کرد:فرد اصلح باید مانند شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی به مبانی انقلاب و نظام و به این راه، اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد و کارآمد باشد و شب و روز نشناسد، دنبال کار باشد، توانایی کار کردن داشته باشد و از عناصر و همکاران خوب استفاده کند.

وی در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌ های مردم است، مردم شهید داده‌اند و زندان‌ها کشیده‌اند تا این انقلاب به پیروزی برسد بنابراین دولتی که روی کار می‌آید باید اولاً به دستاوردهای انقلاب باور داشته باشد و آن را انتخاب مردم بداند و ثانیاً تلاش کند تا اهداف اساسی انقلاب محقق شود.

در ادامه حجت الاسلام امیدی مسئول بازرسی بسیج طلاب استان مرکزی به بیان نکاتی درمورد انتخابات پیش رو پرداخت و گفت :هر کسی به ایران قوی و سرافراز علاقه‌مند و معتقد به حمایت از نظام است، در انتخابات مشارکت می کند.

وی اظهار کرد: حماسه سیاسی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شکل می‌گیرد و قطعاً مردم برای انتخاب فرد اصلح از بینش و بصیرت بزرگان و نخبگان علمی‌ استفاده خواهند کرد و نخبگان علمی وظیفه‌ دارند، راه را به آنها نشان دهند.

حجت الاسلام امیدی تأکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خویش بارها به مناسبت های مختلف به دقت در انتخاب فرد اصلح اشاره کرده و فرموده اند «همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. البته ممکن است همه تلاش ها به نتیجه نرسد؛ اما انتخاب کنندگان تلاش کنند، برای این که گزینش درستی داشته باشند. این، خیلی مهمّ است ... باید گشت و اصلح را پیدا کرد. باید گشت و امینترین را انتخاب کرد. باید جستوجو کرد و در بین این چند نفر، به طور نسبی قادرترین بر اداره کشور را پیدا کرد».

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha