پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
خراسان جنوبی

حوزه / حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه هیئت، کانون جهاد تبیین است، گفت: بچه هیاتی‌ها امروز باید در انتخابات شرکت کنند، چرا که انتخابات، جهاد سیاسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی امروز در همایش «خدمت، جهاد و مقاومت»، اظهار داشت: در مهمانی کیلومتری در روز عید غدیر حدود ۲۵۰ هزار نفر به خیابان پاسداران بیرجند آمدند و ۲۴۰ مجموعه مردمی نیز در آن همکاری داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، با بیان اینکه محرم امسال در سراسر عالم متفاوت خواهد بود، گفت: قرار است با شعار «آزادگان عالم در خیمه حسین‌اند» موضوع مبارزه با یزید زمان و طاغوت عالم یعنی اسراییل به سمتی برود که تمام عالم نسبت به ظلم آنان واکنش نشان دهند.

وی عنوان کرد: در روایتی در خصوص آخرالزمان آمده که مردم از ظلم بی‌تاب می‌شوند و امروز نیز نسبت به غزه تمام دنیا ناراحت هستند، چرا که طاغوت‌های عالم به جان غزه افتاده‌اند.

حجت الاسلام سالاری مکی، با تأکید بر اینکه هیئت، کانون جهاد تبیین است، خاطرنشان کرد: یک هیئت باید تاثیرگذاری ویژه داشته باشد و بهترین اثر را در به اهتزاز در آوردن عَلَم مقاومت برخوردار باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: خروجی هیئت بعد محرم و صفر باید کنش نسبت به توجه به زندگی سیدالشهدا(ع) باشد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات، یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند پای صندوق رأی رفتن، رأی دادن به اسلام است و بدانید لبیک به ولی زمان مانند لبیک به امام حسین(ع) است، امروز ولی خدا ندای «هل من ناصر» دارد و هیات کانون جهاد تبیین است.

حجت الاسلام سالاری مکی، اظهار کرد: نفر به نفر بچه هیاتی‌ها باید در انتخابات شرکت کنند و انتخابات، جهاد سیاسی است که باید هر کدام یک نفر را همراه خود به این جهاد ببریم.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha