پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
امام جمعه نیر

حوزه/ امام جمعه و فرماندار شهرستان نیر در پیامی مشترک از مردم جهت حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌ الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در پیامی مشترک با فرماندار نیر از مردم جهت حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوردند.

متن این پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌شک حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی نه تنها عمل به وظیفه ملی و دینی است، بلکه مردم با این حضور، عظمت، بیداری، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

وظیفه همه ما حفظ ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است و این مهم با حضور پرشور مردم در انتخابات سرنوشت ساز دوره دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران دو چندان خواهد شد.

به یقین عرصه‌ انتخابات، تجلی حضور مردمی ولایت‌ مدار و ایثارگر است که در بیش از چهار دهه‌ پرفراز و نشیب پس از انقلاب شکوهمند اسلامی به ندای امام‌ راحل(ره) و رهبر فرزانه‌ انقلاب(مدظله‌العالی) لبیک گفته و با تمسک به آیه‌ شریفه «انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّروا ما بانفسهم» با شرکت در انتخابات گذشته که در نوع خود در دنیا کم نظیر و حتی بی‌نظیر است، سرنوشت خود را رقم زده و از انقلاب و کشور و نظام مردم‌سالاری دینی خود پاسداری کرده‌اند.

اکنون که در آستانه‌ انتخابات مهم و سرنوشت ساز دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه قرار گرفته‌ایم، از همه‌ آحاد مختلف مردم سلحشور و شریف شهرستان نیر دعوت می‌کنیم با حضور گسترده در انتخابات پیش‌رو، موجبات اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم آورده و با انتخاب نامزد اصلح و شایسته، حق تعیین سرنوشت خود را به منصه‌ ظهور رسانده و امکان تسریع در پیشرفت همه‌جانبه‌ کشور را فراهم سازند.

بی‌شک حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی موجب عزت، اعتلا، سربلندی و سرافرازی کشورمان در اقصی نقاط دنیاست.

در پایان توفیق و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف شهرستان نیر و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

حجت الاسلام نعمتی امام جمعه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نیر

علیرضا حسینی فرماندار شهرستان نیر

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha