پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
رز

حوزه/ حجت الاسلام محمدحسین کتابچی، امام جمعه قمصر پایتخت گل و گلاب ایران برحضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، متن پیام دعوت حجت الاسلام محمدحسین کتابچی، امام جمعه قمصر از مردم جهت حضور پرشور در انتخابات به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

با سلام و درود بر مردم شریف و شهیدپرور بخش قمصر برادران عزیز و خواهران گرامی، اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون شهیدان و مجاهدت شما و پدران و مادران شماست به نزدیکی قله‌ای رسیده که رهبر عزیزتر از جانمان بشارت آنرا داده‌اند و ما به آن باور داریم. مظلومان عالم چشم امیدشان به ایران مقتدر اسلامی است. عزیزان، راه و هدف شهدا و ملت ما زمینه‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجت بن الحسن ارواحنافداه است و برای رسیدن به آن باید شیعه در عالم قدرت داشته باشد.

حضور حداکثری ملت بزرگ ما در انتخابات قدرت و توان ایران و ایرانی را بیشتر خواهد کرد و سبب می شود مسئولان ما با جرأت و جسارت بیشتری در میادین اقتصادی و سیاسی دنیا وارد شوند؛ لذا بر همه واجب است با نیت خالص رضای خداوند و برای یاری دین او و مذهب اهل بیت علیهم السلام و کمک به حل مشکلات و مبارزه با فساد در انتخاب فرد اصلح بکوشیم و هر کدام از ما یک نفر دیگر را که برای حضور در انتخابات تنبلی می کند را پای صندوق بیاوریم؛ به امید روزهای بهتر برای سرزمینمان ایران سربلند و رسیدن به ظهور مولایمان صاحب الزمان (عج )

محمدحسین کتابچی امام جمعه قمصر

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha