پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
رز

حوزه / مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت هلال بن علی(ع) گفت: اراده ملت در تعیین سرنوشت خود در انتخابات تجلی می‌یابد و مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شرکت پرشور آحاد جامعه در این رخداد بزرگ ملی رقم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سید جواد تکیه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتظار داریم مردم ایران به‌ویژه مردم شهرستان آران و بیدگل برای پیشرفت کشور و عزت و آبروی نظام، در انتخابات حضور باشکوهی داشته باشند.

وی گفت: به عنوان خادم حرم مطهر حضرت هلال بن علی(ع) از مردم می‌خواهم که در دور دوم انتخابات حضور پر رنگ‌تری نسبت به دور قبل داشته باشند.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع)، تصریح کرد: با توجه به غنای فرهنگی بالای مردم ایران، امید است فردا پانزدهم تیرماه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.

تکیه خاطرنشان کرد: تمام عوامل اجرایی و نظارتی حرم مطهر حضرت هلال بن علی(ع) بی‌طرفانه و برای سلامت انتخابات، در شعبه رأی این آستان مقدس حضور خواهند داشت.

وی ابراز کرد: اگر چه مسائل و مشکلات عدیده‌ای در کشور وجود دارد اما برای برطرف کردن آن نیاز به مشارکت بالای مردم در انتخابات داریم.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت هلال بن علی(ع) یادآور شد: اراده ملت در تعیین سرنوشت خود در انتخابات تجلی می‌یابد و مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شرکت پرشور آحاد جامعه در این رخداد بزرگ ملی رقم می‌خورد.

وی تصریح کرد: از تمام مردم ایران دعوت می‌کنم تا بار دیگر با حضور در انتخابات ریاست جمهوری به وظیفه ملی و دینی خود عمل کرده و در مسیر اعتلای کشور گام بردارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha