پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
آيت الله مهدي مرواريد

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: به هر نحوی امکان دارد، بایستی تلاش کرد تا عزت نظام و انقلاب و جمهوری اسلامی در دنیا بیشتر شود و همین حضور در انتخابات و رای دادن موجب عزت و سربلندی جمهوری اسلامی خواهد بود.

آیت الله مهدی مروارید، عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، در آستانه دومین دور انتخابات ریاست جمهوری، به تبیین ضرورت شرکت در انتخابات پرداخت و گفت: اصل شرکت در انتخابات اصل لازمی است، زیراکه کوتاهی در این امر سبب خوشحالی آمریکا و اسرائیل شده و دلگرمی برای آنان بوجود می آورد.

وی عدم شرکت مردم در انتخابات را دلیل بر مخالف بودن آنان با جمهوری اسلامی ندانست و تصریح کرد: عده ای بد قضاوت می کنند کما اینکه رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند اینکه مردم در انتخابات شرکت ننمودند، دلیل بر این نیست که با جمهوری اسلامی موافق نیستند بلکه شاید بنا به شرائط، اهمیت موضوع شرکت در انتخابات را احساس ننموده اند.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان با بیان این که شرکت نکردن مردم در انتخابات به نوعی سبب تبلیغات بر علیه ما در بین دشمنان می شود که بنابراین این عدم شرکت کار صحیحی نیست، عنوان کرد: عدم شرکت در انتخابات، این توهم را در میان دشمنان ایجاد می کند که آنان با خود می اندیشند پیروز شدند و می توانند به کشور ضربه وارد کنند.

آیت الله مروارید ادامه داد: بنابراین هر حرکتی که باعث تضعیف نظام و جمهوری اسلامی شود حرکت صحیحی نیست و رای ندادن از همان حرکات است که سبب می شود آمریکا و اسرائیل خوشحال و دلگرم شوند، ابراز کرد: جمهوری اسلامی ثمره خون پاک شهدا و تلاش های بزرگان و مراجع و علما و در راس آنان حضرت امام(ره) است که باید این زحمات قدردانی شود.

وی تنها کشوری که جمهوری اسلامی در آن مطرح است را ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: لذا به هر نحوی امکان دارد، می بایست تلاش کرد تا این عزت بیشتر شود و رای دادن موجب عزت و سربلندی جمهوری اسلامی خواهد بود.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان ضمن تاکید بر ضرورت انتخاب فرد اصلح برای اداره کشور، افزود: فردی که انتخاب می شود، می بایست توانمند، متدین، کارآموخته و با برنامه به فکر مسائل کشور باشد و وقتی سرکار خواهد آمد روی این ها فکر کرده و برنامه صحیحی را ارائه دهد و برنامه ها را از همه جهات مذهبی، تربیتی فرهنگی، اقتصادی و ... پیگیری کند.

آیت الله مروارید ادامه داد: بنابراین فردی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنید که با برنامه صحیح و منسجمی پیش برود و امیدواریم خداوند متعال توفیق همگان را در خدمت به اسلام و مسلمین فزونی دهد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha