پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
انتخابات

حوزه/ در بیانیه سپاه ثارالله استان کرمان بر این نکته تأکید شد که حضور مسئولانه پای صندوق‌های رأی، لازمه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سپاه ثارالله استان کرمان جهت حضور مسئولانه مردم در انتخابات بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کَانَ مَسْئُولًا؛ و به پیمان خود وفا کنید زیرا که از پیمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴

انتخابات به‌عنوان مظهر مردم‌سالاری دینی از میدان‌های باشکوه تجلی حضور مردم در صحنه تعیین سرنوشت ملت و مملکت اسلامی با نگاه به آینده و پیشرفت کشور و ساخت ایران قوی و تجلی پایبندی ایرانیان به اهداف و آرمان‌های بلند و تمدنی انقلاب و نظام اسلامی است.

برگزاری ۴۰ انتخابات طی ۴۵ سال گذشته، حکایت از مردمی بودن نظام و اعتماد و باور مردم به صندوق‌های رأی و همچنین اراده آنان در به‌رخ کشاندن وحدت ملی به دشمنان در عین تفاوت سلیقه یا گرایش سیاسی دارد.

اکنون در این گذر تاریخی که انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم افتاده است و هم‌زمان با ایام مباهله و آغاز ماه محرم قرار گرفته است، بی‌تردید صحنه انتخابات صحنه کربلاست که هم باید حضور داشته باشیم و هم با تحقیق و علم انتخاب اصلح داشته باشیم چرا که رأی ما مسئولیت‌آور است.

آری، مشارکت حداکثری و در عین حال مومنانه و آگاهانه پای صندوق‌های رأی، یکی از عناصر و اولویت‌های اساسی برگزاری انتخابات در نظام مردم‌سالاری دینی ایران اسلامی بوده که همواره تولید قدرت، اقتدار و اعتبار برای کشور به‌ویژه در برهه‌های حساس را در پی داشته است؛ به‌گونه‌ای که حضور پرشور مردم به‌عنوان یکی از ارکان مهم نظام اسلامی، ناامیدسازی دشمن و شکست پروژه‌های آن را رقم زده است.

حضور مسئولانه پای صندوق‌ها و استفاده از حق قانونی و مؤثر و تعیین‌کننده رأی دادن، راه‌حل مشکلات و تقویت مسیر اصلاحی که شهید جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بنا نهاد، برای شتاب بخشیدن حرکت پیشرفت کشور به‌شمار می‌رود.

بی‌تردید همه مردمان این سرزمین چه آن خیل عظیمی که به فرموده شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی را همچون حرم دانسته و حفظ این حرم و این سرزمین پاک و سربلند را بر خود واجب می‌دانند و چه آن‌ها که با نگاه والای میهن‌دوستی تحمل شاد شدن دشمن این آب و خاک را ندارند، یا آن‌ها که دل‌سوزانه به‌دنبال حل مشکلات و رفع موانع هستند و یا حتی آن‌ها که از نارسایی‌ها یا برخی کم‌کاری‌ها گلایه دارند؛ راهی بهتر از شرکت در انتخابات برای دفاع از این حرم و ناکامی دشمنان این میهن عزیز و حل مشکلات و موانع نخواهند یافت.

بی‌تردید به هر میزان که مشارکت مردم ایران پای صندوق‌های رأی بالاتر باشد تأثیر آن بر محاسبات دشمن بیش‌تر و اراده بدخواهان ایران و ایرانی برای تداوم راهبرد تهدید، تحریم و فشار حداکثری را با تردید و ناکامی مواجه می‌سازد.

سپاهیان ثارالله دیار حاج قاسم همواره خود را سپر بلای ملت قهرمان، تیزهوش و فهیم ایران می‌دانند و در این راه مقدس از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و با تلاش مضاعف و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور امنیت پایدار انتخابات را تأمین خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha