پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
شفقت

حوزه/ استاندار لرستان گفت: مردم غیور ایران اسلامی فردا نقش بارز خود در آینده‌ کشور و استحکام نظام اسلامی را نشان خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در پیامی از هموطنان به ویژه مردم لرستان برای حضور پرشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تعیین سرنوشت اجرایی کشور، مصداقی بارز از مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اکنون باور داریم ملت ولایت مدار ایران این بار با حضوری پرشورتر از دور نخست، حلقه اتصال نظام و مردم را مستحکم‌تر و خادم خود را با مشارکت حماسی خود انتخاب خواهند کرد.

از مردم شهیدپرور استان لرستان که در برهه‌های مختلف تاریخ انقلاب ثابت کرده‌اند که همواره حق طلب بوده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه حمایت مخلصانه داشته‌اند، دعوت می‌کنم روز جمعه بار دیگر نقش بارز خود در آینده‌ کشور و استحکام نظام اسلامی را نشان دهند.

جا دارد یاد کنیم از شهید جمهور حجت الاسلام والمسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی که با تلاش‌های شبانه روزی خود در زمان ریاست دولت سیزدهم، الگویی تازه از خدمت انقلابی به مردم به ویژه محرومان ارائه داد و انتظار داریم دولت چهاردهم با انتخاب مردم، دولتی در مسیر این شهید راه خدمت و دنباله رو ایشان باشد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha