چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
اقامه نماز جمعه هشجین

حوزه/ امام جمعه بخش خورش رستم در پیامی از مردم جهت شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام علی صفابخش امام جمعه بخش خورش رستم در پیامی از مردم جهت شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورد.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

امام علی(علیه‌السلام) فرمود:الرّاضی بِفِعلِ قومٍ کالدّاخِلِ فیهِ مَعَهُم ، وعَلی کُلِّ داخِلٍ فی باطِلٍ إثمانِ : إثمُ العَمَلِ بِهِ ، وإثمُ الرِّضا بِهِ . [ نهج البلاغة : الحکمة ۱۵۴. ]هر که به کردار عده ای راضی باشد، مانند کسی است که همراه آنان، آن کار را انجام داده باشد و هر کس به کردار باطلی دست زند او را دو گناه باشد: گناه به جا آوردن آن و گناه راضی بودن به آن.

توجه دارید که رضایت پایین‌تر از رأی دادن است، مواظب باشیم با عدم رای و یا انتخاب بد خود، درعملکرد کسانی که کشور را به تجزیه و تعطیلی و خسارت‌های وحشتناک میخواهند بکشانند، شریک نشویم.

از زمین خوردن ما، بی وطنان خوشحال اند

هم وطن، بی وطنان را خوش و بشاش مکن.

عزیزان، آمریکا رو به زوال و ایران رو به ظهور و قدرت است. وعده خدا صدق و حق است، دشمنان انقلاب را به زباله دان تاریخ خواهیم انداخت البته با همت و همراهی شما؛ و با تشکیل یک دولت کارآ، بانشاط و فراتر از جناح بندی‌ها به سوی ایران پیشرفته‌تر و دوست داشتنی‌تر پیش خواهیم رفت.

ملت شریف ایران؛ ضمن تشکر از شرکت شما در مرحله اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و با تقدیر از کلیه دست‌اندر کاران و کسانی که در خلق این حضور باشکوه مؤثر بودند و با احترام به هردو نامزد ریاست جمهوری مرحله دوم؛ از همگان انتظار می‌رود با شرکت پرشورتر از قبل در روز جمعه ۱۴۰۳/۰۴/۱۵ به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل نمایند.

ان شاء الله

علی صفابخش / امام جمعه بخش خورش رستم

۱۴تیر۱۴۰۳

۲۷ ذی الحجه ۱۴۴۵

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علیزاده IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    عالی انصافا متن از جان هست لذا به جان نشست. بخاطر همین دلسوزی حتماً شرکت میکنم
  • رضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    عالییییییییییییییییییییییییییی
  • صفر IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
    0 0
    می شناسمش خیلی بزرگوار و شبانه روزی هست / خیلی انقلابی و متشرع
  • حسن IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
    0 0
    درود و صد درود بر خورش رستم