دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
دوره نهج البلاغه خوانی

حوزه / حجت الاسلام سپهری گفت: در راستای توانمند سازی مبلغین و مبلغات، کارگاه مهارت‌های تبیین و مربی‌گری نهج البلاغه در زنجان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی سپهری مدیر حوزه علمیه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، اظهار داشت: ضرورت نهج البلاغه خوانی و درک مضامین ارزشمند آن در جامعه امروز یک ضرورت است.

وی افزود: مردمی که به زندگی روزمره دنیایی گرفتار باشند، هرگز سخنان علی را نخواهند فهمید و اگر امروز بناست جامعه ما از فرهنگ امیرالمؤمنین(ع) برخوردار باشد، ابتدا باید افراد، متفکر به فکر امام علی(ع) تربیت بشوند

حجت الاسلام سپهری با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه باید زمینه و مقدمات این مهم را فراهم کنند، یادآور شد: در این راستا کارگاه نهج البلاغه خوانی در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با عنایت خداوند متعال و در راستای توانمند سازی مبلغین و مبلغات، کارگاه مهارت‌های تبیین و مربی‌گری نهج البلاغه با همکاری معاونت تعلیم و تربیت سپاه استان، با حضور حجت‌ الاسلام حمید رضا مهدوی ارفع مسئول نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی در مرکز آموزش امام صادق(ع) زنجان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این کارگاه از سه شنبه ۱۹ تیرماه به مدت ۵ روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha