چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ |۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 10, 2024
تبریز

حوزه/ شهردار زنجان گفت: هماهنگی لازم برای برگزاری و پشتیبانی ۲ اجتماع باشکوه یوم العباس (ع) و یوم الزینب (س) به میزبانی شهر زنجان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با تسلیت ماه محرم، افزود: شهرداری زنجان طبق روال همه ساله تمهیدات لازم را برای این ماه در سطح شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه این اقدامات در حوزه عمرانی و خدمات شهری پیش بینی و انجام شده است، اضافه کرد: عزاداری های ماه محرم در محلات نیز به صورت خودجوش برگزار می شود که برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات شهری در آنها نیز انجام شده است.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری برای رفاه حال شهروندان ترمیم معابر شهری به ویژه در مکان های پرتردد را مد نظر قرار داده است، ادامه داد: شهرداری زنجان با توجه به برگزاری ۲ اجتماع باشکوه یوم العباس (ع) و یوم الزینب (س) در شهر زنجان و گرمای هوا تدابیر لازم را اتخاذ و پشتیبانی مناسب را انجام‌ خواهد داد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه یاری گر شهرداری زنجان برای اطلاع رسانی مناسب باشند، اضافه کرد: امیدواریم این ۲ اجتماع عظیم عزاداران حسینی در شهر زنجان به نحو مناسبی برگزار شود.

فیروزفر همچنین به حضور پرشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: این انتخابات پرشکوه نشان داد که عرصه تعیین سرنوشت کشور در اختیار مردم است.

وی خاطرنشان کرد: ‌ملت ایران با حضور در این انتخابات پرچم ایران اسلامی را در جهان برافراشته ساختند و به فرامین مقام معظم رهبری عمل کردند

این مسوول شهری در خصوص پروژه‌های عمران شهری نیز گفت: شهرداری همواره برای طرح های عمرانی خود نسبت به جذب پیمانکاران بومی اقدام کرده و تعداد پیمانکاران غیر بومی در شهر زنجان بسیار کم است.

وی یادآور شد: امسال شهرداری با کمبود پیمانکار مواجه شده است و تلاش می کند با رایزنی‌،اجرای طرح های عمرانی به نحو مطلوبی ادامه پیدا کند.

شهردار زنجان همچنین به همکاری‌ سپاه انصارالمهدی زنجان در پیشبرد پروژه راهسازی شهیدان کریمی اشاره کرد و گفت: از فرماندهی سپاه استان به دلیل همراهی در اجرای این طرح تشکر می کنیم.

وی اظهار داشت: زمانی که تداخل این طرح با زمین های سپاه پیش آمد یک روز هم طرح را معطل نکردند تا کار پروژه بدون مشکل پیش برود که این روحیه قابل تقدیر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha