چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
کارگاه نهج البلاغه

حوزه/ مسئول نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی گفت: جلسات نهضت باید به صورت استاندارد برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام حمید رضا مهدوی ارفع امروز در چهارمین جلسه از کارگاه مهارت های تبیین نهج البلاغه که در مجتمع آموزشی امام صادق علیه السلام زنجان برگزار شد یکی از خواص صدقه دادن را افزایش روزی شمرد و گفت: امیر المؤمنین (ع) در حکمت ۷ نهج البلاغه، صدقه را دارویی ثمر بخش می دانند و ثمر بخش بودن آن از این جهت است که صدقه داروی تنگ دستی، حفظ ایمان، عاقبت بخیری و کفاره گناهان است.

مسئول نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی شبکه سازی نهج البلاغه خوانی را منوط به تشکیل هسته های کوچک مردمی دانست و گفت: اهداف همه مبلغین نهضت نهج البلاغه خوانی، باید خالصانه و در راستای ترویج بیانات امام علی (ع) باشد.

وی در ادامه بهترین کارگاه مهارت های مدیریت جلسه نهج البلاغه خوانی را استاندارد ترین آن بیان کرد و گفت: جلسات و کارگاه های نهج البلاغه خوانی که در نهضت برگزار می شود باید به صورت استاندارد باشد، کارگاه استاندارد آن کارگاهی است که از جهت زمان، مکان، محتوا و... ایده آل و مخاطب پسند باشد.

شایان ذکر است: کارگاه مهارت های تبیین و مربی گری نهج البلاغه خوانی به همت مدیریت حوزه علمیه استان زنجان و با همکاری معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه استان از روز سه شنبه ۱۹ تیر آغاز شده و فردا جلسه نهایی آن خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha