پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
تصاویر/اقامه نماز عید سعید فطر در اصلاندوز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز طی پیامی از مردم خواست تا با حضور پرشکوه خود پای صندوق های رای، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری، دشمنان ملت را ناکام و ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوز طی پیامی از مردم خواست تا با حضور پرشکوه خود پای صندوق های رای، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری، دشمنان ملت را ناکام و نا امید کنند.

متن این پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

… وَأَوْفُوا بِالْعَهْدِ إِنَّ الْعَهْدَ کَانَ مَسْئُولًا

و به پیمان خود وفا کنید زیرا که از پیمان پرسش خواهد شد. الإسراء/۳۴

پس از شهادت جانسوز رئیس جمهور مغتنم، شهید دکتر رئیسی، نگاه جهان امروز به صحنه انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی دوخته شده است. انتخابات اگر با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی شایسته همراه شود، اثری شگرف در پیشرفت و آبادانی کشور خواهد داشت.

امروز تصمیم گیری مسئولانه ملت ایران که دارای دو وجه حق و وظیفه است تجلی‌گر دوباره مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. این بار نیز همچون انتخابات های گذشته، ملت بزرگ ایران با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رای، قدردانی خود از ایثار و فداکاری شهدای انقلاب و دفاع مقدس، مدافعین حرم، سلامت و امنیت را به خوبی نشان خواهند داد. انتخابات ریاست جمهوری فرصتی است تا به توصیه های رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) لبیک گفته شود و در انتخاب اصلح دقت شود که طبق فرموده ایشان رئیس‌جمهور فعّال، پُرکار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب، انتخاب شود. پانزدهم تیرماه تجلّی حضور ملتّی خواهد بود که بیش از ۴۵ سال است با وجود تمام توطئه ها بر عزم راسخ خود برای حفظ عزّت و استقلال این مرز و بوم استوار مانده است.

اینجانب از عشایر غیور منطقه و اهالی مرزنشین و اقشار مختلف همیشه در صحنه، دعوت می نمایم یک بار دیگر با حضور پرشکوه خود پای صندوق های رای، ضمن تجدید بیعت با امام و رهبری ، دشمنان ملت را ناکام و نا امید کنند.

و من ‌الله التوفیق

محمد جعفرزاده امام جمعه شهرستان اصلاندوز

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha