پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
تصاویر /دیدار رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با امام جمعه همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه بنای کمیته امداد، به خود کفایی رسیدن افراد تحت پوشش بوده است، گفت: شنیدن خبر برگزاری جشن‌های خودکفایی بسیار خوشحال کننده است و امیدواریم در سطح کلان به جایی برسیم که کمیته امداد مراجعه کننده‌ای نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امروز در دیدار با رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های این مجموعه در راستای رسیدگی به جامعه تحت پوشش، اظهار داشت: خدمت به خلق، نعمتی است که خداوند به مجموعه کمیته امداد داده است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ کرامت انسانی در ارتباط با جامعه هدف یک ضرورت است، گفت: در برخورد با جامعه هدف کمیته امداد، باید بر اساس سیره اهل بیت(ع) رفتار کنیم.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه بنای کمیته امداد، به خود کفایی رسیدن افراد تحت پوشش بوده است، ابراز کرد: شنیدن خبر برگزاری جشن‌های خودکفایی بسیار خوشحال کننده است و امیدواریم در سطح کلان به جایی برسیم که کمیته امداد مراجعه کننده‌ای نداشته باشد.

وی افزود: دیدن افرادی که در گذشته تحت پوشش بودند و امروز خود به کارآفرین تبدیل شده‌اند، بسیار لذت بخش است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، با تأکید بر اینکه در عرصه ساخت مسکن، مردم در تأمین آورده‌های مالی با مشکلاتی روبرو می‌شوند که بهتر است به سمت مولد سازی حرکت کنیم، اظهار کرد: اجرای طرح اجاره به شرط تملیک از دیگر راه‌هایی است که می‌توان در این حوزه انجام داد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha