جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
اقبال بهمنی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر مشارکت در بحث انتخابات ریاست جمهوری بالا باشد می تواند تاثیرات بسیار مثبتی برای کشور و ملت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، اقبال بهمنی امروز در حاشیه رأی گیری در مسجد جامع شهر سنندج در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: بی‌شک اگر مشارکت در بحث انتخابات ریاست جمهوری بالا باشد می تواند تاثیرات بسیار مثبتی برای کشور و ملت داشته باشد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: رئیس جمهوری که با آرای بالای ملت انتخاب شده است بی‌شک در مقابل دشمنان حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد و بهتر می‌تواند در برابر دشمنی‌ها ایستادگی نماید.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه حضور در انتخابات بر همه ما یک واجب شرعی و ملی می‌باشد، عنوان کرد: مردم باید با احساس مسئولیت و حس انقلابی و ملی خود امروز در پای صندوق های رای حاضر شوند و گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

ماموستا بهمنی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: مردم ضمن احساس مسئولیت و حضور در پای صندوق‌های رای به بهترین نامزد ریاست جمهوری رای دهند تا ان شاءالله شاهد اقتدار هرچه بیشتر این نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha