جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
مطیعی

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: مشارکت پرشور در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه ملی و بین‌المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای بزرگ امام علی(ع)، اظهار داشت: انتخابات، فرصت سهیم شدن و مشارکت ملت در سرنوشت کشور است و انتظار می‌رود آحاد جامعه در تعیین سرنوشت کشور نقش‌آفرینی کنند.

وی ادامه داد: اصحاب هنر و شاعران در ترویج دین اسلام و ائمه اطهار(ع) با تولید آثار فاخر هنری همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در سمنان با اشاره به در پیش‌بودن ماه محرم، بیان کرد: روشنگری واقعیت کربلا و ترویج فرهنگ حسینی در ماه محرم امسال مورد توجه باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی، ابراز کرد: زنده‌نگه‌داشتن و ادامه نهضت امام حسین(ع)، یاور مظلوم بودن است و مقابله با دشمنان همواره باید مورد توجه عزاداران و به ویژه جوانان باشد.

وی تصریح کرد: عزاداری‌های ماه محرم بر عبرت‌آموزی و درس‌آموزی از شهید کربلا و مکتب‌ والای حسینی متمرکز باشد.

وی با اشاره به در پیش‌بودن دهه امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: زنده‌نگه‌داشتن اسلام و زمینه اصلاح جامعه در گرو ترویج امر به معروف و نهی از منکر در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه سمنان گفت: ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی، مصداق امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تأکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر اصولی دارد و باید به‌صورت درست و اصولی این اقدام خداپسندانه انجام شود.

وی با اشاره به بیست و یکم تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد، ابراز کرد: درخت دینداری در جمهوری اسلامی ایران با شهادت و از جان‌گذشتگی افراد وارسته به ثمر نشسته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، بیان کرد: مدیریت شهری و روستایی نقشی مهم در توسعه و آبادانی نقاط مختلف و رفع مشکلات مردم دارد و با این نگاه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha