جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
تصاویر/ حضور مردم شهرستان خوی در پای صندوق های رای

حوزه/ حجت‌الاسلام رفیعی با اشاره به روز سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امروز صندوق رأی تراز ایمان است و برای کسانی که به خون شهدا و دین خدا پایبند هستند صندوق رأی مهره ارزشمندی به حساب می‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه موقت سیراف در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به موضوع رعایت تقوا در معامله اشاره کرد و اظهار داشت: از بدبختی‌های جامعه بشری این است که دچار یک منطق غلطی به نام "دلم خواست" شده که همین منطق موجب شده تا اکثرا به ولنگاری رفتاری مبتلا شوند.

حجت‌الاسلام رفیعی ادامه داد: به عقیده قرآن از دلایل اصلی آشفتگی رفتاری و آزاد انگاری در عمل این است که زندگی را معامله با دیگران می‌شماریم، در حالی که زندگی عین معامله با خود است.

امام جمعه موقت سیراف، با اشاره به روز سرنوشت ساز انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: امروز صندوق رأی تراز ایمان است و برای کسانی که به خون شهدا و دین خدا پایبند هستند، صندوق رأی مهره ارزشمندی به حساب می‌آید.

امام جمعه موقت بخش سیراف، تصریح کرد: توجه داشتن به برنامه هفتم که در دولت شهید رئیسی بسیار با اهمیت بود و همچنین انتخاب کابینه انقلابی و همکارانی که چشمشان به آمریکای جهان خوار نباشد، دو وظیفه سنگین و مهم رئیس جمهور جدید و منتخب خواهد بود.

حجت‌الاسلام رفیعی، با اشاره به اینکه در آستانه فرارسیدن ماه محرم هستیم، یادآور شد: خون امام حسین(ع) مسئولیت آفرین است و عاشورا به آسانی به دست نیامده که ما بخواهیم دهه پیش رو را به آسانی از دست دهیم.

وی اظهار کرد: بایست نگاه جدید و نو به مسئله عاشورا بیاندازیم و نکات تازه‌ای استخراج کنیم تا بتوانیم با مشکلات امروز مقابله کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha