جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
تبریز

حوزه/ بلاغی گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه امروز برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی روز جمعه در محل صندوق اخذ رأی اصحاب فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه امروز برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمده‌اند.

وی افزود: امروز خوشحال هستیم که اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و نویسندگان پا به پای اقشار مختلف مردم پای کار انتخابات هستند و با حضور پرشور خود نشان دادند که در عین تنوع رنگارنگ فرهنگی بسیار شیرین، همه برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان آمده و در انتخابات شرکت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز حضور هنرمندان در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق‌های رأی نشان داد که سرنوشت کشور برای این قشر تأثیرگذار، بسیار با اهمیت است و فارغ از رأی به هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری، عزت ایران مهمترین گزینه برای حضور پای صندوق‌های رأی است.

بلاغی ابراز کرد: امید است اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با بهترین انتخاب زمینه رشد، شکوفایی و تعالی بیش از پیش کشورمان را فراهم کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha