جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
زر

حوزه / نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: به نامزدی که در این دور از انتخابات با کسب اکثریت آرا، رئیس جمهور منتخب می‌شود توصیه می‌کنم به قول‌هایی که قبل از انتخابات به مردم داده، عمل نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، مصطفی معینی آرانی نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در نخستین ساعات امروز با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در سالن ورزشی تختی کاشان رأی خود را به صندوق انداخت.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی پس از انداختن رای خود به صندق اظهار داشت: امیداریم امروز بهترین‌ها برای خدمت به مردم کشورمان رقم بخورد.

معینی آرانی، افزود:به فرموده امام راحل، میزان رأی ملت است، پس ضروری است براساس شرایط حساس کشور حضوری پر شور در این دور از انتخابات داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با تک تک آراء خودمان می‌توانیم بهترین سرنوشت را برای کشور رقم بزنیم، ابراز کرد: همانطور که مردم حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل در دوره اول حضوری پررنگ داشتند، در این دوره این انتظار وجود دارد که حضوری پرشور داشته باشند.

معینی آرانی تأکید کرد: به نامزدی که در این دور از انتخابات با کسب اکثریت آرا، رئیس جمهور منتخب می‌شود توصیه می‌کنم به قول‌هایی که قبل از انتخابات به مردم داده، عمل نماید.

انتهای پیام. /

رئیس جمهور آینده به وعده‌های داده شده عمل کند

رئیس جمهور آینده به وعده‌های داده شده عمل کند

رئیس جمهور آینده به وعده‌های داده شده عمل کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha