جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
ل

حوزه / حجت الاسلام غلامی گفت: طرفداران نامزدهایی که توفیق خدمت در مسئولیت رئیس جمهوری نیافته‌اند، نباید احساس خسارت کنند، هرکس بر طبق عقیده‌ خود تلاش کرده و در نهایت سرافراز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام غلامی امام جمعه بشاگرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: یکی از عوامل تحکیم خانواده، کار در خانه توسط هر یک از اعضاء خانواده است.

وی اضافه کرد: محدثان می‌گویند وقتی روی موضوعی احادیث پر تعداد است، اینجا باید ایست کنیم که موضوع خانواده از مصادیق این مطلب است.

امام جمعه شهرستان بشاگرد، با اشاره به روایتی از پیامبر(ص) در مورد اهمیت خانواده یادآور شد: پیامبر(ص) فرمودند، هر زنی که هفت روز شوهرش را خدمت کند، خداوند هفت در دوزخ را به روی او ببندد و هشت در بهشت را به رویش بگشاید، تا از هر در که خواهد وارد شود و فرمودند، هیچ زنی نیست که جرعه‌ای آب به شوهرش بنوشاند مگر آن که این عمل او برایش بهتر از یک سال باشد که روزهایش را روزه بگیرد و شبهایش را به عبادت سپری کند.

وی خاطرنشان کرد: طرفداران نامزدهایی که توفیق خدمت در مسئولیت رئیس جمهوری نیافته‌اند، نباید احساس خسارت کنند، هرکس بر طبق عقیده‌ خود تلاش کرده و در نهایت سرافراز است.

حجت الاسلام غلامی، با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، ابراز کرد: عاشورا تبیین اسلام ناب محمدی است و زیارت عاشورا نیز نقشه راهبردی اقتدار و عظمت اسلام است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha