جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه ابهر گفت: ملت ایران با رأی قاطع و آگاهانه خود اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی را تضمین کرده و جایگاه ایران را در سطح بین الملل ارتقا می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به در پیش رو بودن ماه محرم اظهار کرد: تمام کسانی که در عزاداری‌های ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دخیل هستند باید تلاش کنند که این عزاداری‌ها در شأن ایشان برگزار شود.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) یک الگوی تمام عیار برای زندگی صحیح و درست انسان‌هاست متذکر شد: اگر پیام ایشان به جامعه به درستی منتقل شود همه می‌توانند به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده و در مسائل گوناگون اجتماعی از این قیام بزرگ درس بگیرند.

امام جمعه ابهر با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری تصریح کرد: برخی از افراد در شرکت کردن در انتخابات تردید دارند اما باید بدانند که حتی یک رأی نیز در آینده این کشور و انتخاب رئیس جمهور تأثیرگذار است.

حجت الاسلام مرادپور با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به منتخب مردم در انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: توصیه من به نامزدهای انتخابات این است که با خداوند خودتان عهد کنید که اگر موفق شدید و توانستید مسئولیتی به دست بیاورید کسان و کارگزاران خود را از کسانی قرار ندهید که ذره‌ای با انقلاب زاویه دارند. آن کسی که با انقلاب، با امام راحل، با نظام اسلامی ذره‌ای زاویه داشته باشد به درد شما نمی‌خورد و همکار خوبی برای شما نخواهد بود.

وی افزود: آن کسی که دلبسته آمریکا باشد و تصور کند که بدون لطف آمریکا نمی‌شود قدم از قدم برداشت در کشور، برای شما همکار خوبی نخواهد بود. او از ظرفیت‌های کشور استفاده نخواهد کرد و خوب مدیریت نخواهد کرد.

امام جمعه ابهر با یادآوری اینکه ایشان همچنین می‌فرمایند: آن کسی که راهبرد دین و شریعت را مورد بی‌اعتنایی قرار دهد او با شما همکار خوبی نخواهد بود، متذکر شد: کسی را انتخاب کنید که اهل دین، شریعت، انقلاب، اعتقاد کامل به نظام باشد که اگر شما نامزدهای محترم یک چنین عهدی با خدای خودتان ببندید بدانید که کارهایی که برای انتخابات می‌کنید همه‌اش حسنه خواهد بود.

حجت الاسلام مراد پور با بیان اینکه از ۱۶ تیر فرد منتخب باید بداند که انتخابات تمام شده و فرد اول کشور است، گفت: امیدواریم هر کدام از نامزدها که انتخاب می‌شوند بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی پیش روند و کشور عزیزمان را به گل‌های موفقیت و پیروزی برسانند.

وی با اشاره به اینکه مسئله دومی که باید مد نظر نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد اجرای برنامه هفتم است، خاطر نشان کرد: این برنامه بر اساس سیاست‌های کلی نظام نوشته شده است که باید آن را اجرا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha