چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
عرفانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین با حضور در مسجد امام حسن عسکری(ع) در انتخابات شرکت کرد و رأی خود را در صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین حجت الاسلام والمسلمین عرفانی مدیر حوزه علمیه استان قزوین با حضور در پای صندوق رأی و شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، در گفتگو با خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: شرکت آحاد مردم در انتخابات موجب اقتدار بیشتر نظام، خشنودی مؤمنین و خشم و ناراحتی کفار و منافقین است.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: بی شک حضور و مشارکت پرشور ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری برای کشور ثمرات بسیار و در سرنوشت ملت تاثیر تعیین کننده خواهد داشت
وی عنوان کرد: مشارکت حداکثری ملت ایران ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان قسم خورده این سرزمین بلندآوازه، موجب افزایش همبستگی، ارتقاء سرمایه اجتماعی و تقویت وحدت ملی می‌شود.


مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: از خداوند متعال مسئلت دارم روح بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی قرین رحمت الهی قرار گیرند.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزویناظهار کرد: ان شاءالله خداوند متعال نظام جمهوری اسلامی و در رأس آن رهبر حکیم و معظم انقلاب «مدظه العالی» را با الطاف خاصه خود یاری فرماید و مردم متعهد ایران را در این امتحان الهی سربلند نموده و آنان را با انتخاب اصلح در جلب رضای الهی، توفیق عنایت فرماید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha