شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
کد خبر: 1168552
۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
جلیلی و پزشکیان

حوزه/ سعید جلیلی در پیامی با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، سعید جلیلی در پیامی با تبریک انتخاب مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، گفت: اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

در پیام سعید جلیلی، رقیب انتخاباتی پزشکیان رئیس جمهور منتخب آمده است: پانزدهم تیر ملت بزرگ ایران در مشارکتی گسترده همراه با رقابتی جدی در بستری سالم و امن، بار دیگر استواری و عمق پایه‌های مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند.

اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

به آقای پزشکیان که موفق به جلب آراء اکثریت مردم شدند تبریک عرض می‌کنم و همچون گذشته وظیفه خود را کمک به دولت مستقر برای عبور از مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب پیشرفت کشور می‌دانم.

از میلیون‌ها رأیی که خواهان استفاده از «یک جهان فرصت» برای «یک ایران جهش» بودند، تشکر می‌کنم و به آنها اطمینان می‌دهم به پشتوانه نزدیک به ۱۴ میلیون رای شما، تمام تلاش و توان خود را بیش از گذشته، در جهت پشتیبانی از نقاط قوت و کمک به تصحیح خطاها و رفع نقص‌ها در روندهای جاری با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، علمی، صنفی و نخبگانی به کار خواهم بست.

اکنون وقت ایفاء «نقش پرشکوه هر ایرانی» با همدلی و همبستگی ملی در جهت تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha