یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
سردار باقری

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: مشارکت فعال و مقتدرانه ملت شریف ایران در دو جمعه پی در پی، حماسه‌ای با شکوه و ماندگار را رقم زد که نشان دهنده همدلی و اتحاد ملی و تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی شدن شدن توطئه دشمنان شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در پیامی مشارکت پرشور ملت شریف ایران اسلامی در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت و برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت شریف ایران اسلامی و آحاد بسیجیان عزیزِ ولایتمدار با حضور با صلابت و پرشور خود، شکوه مردم سالاری دینی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و باور خویش را به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی به گوش جهانیان رساندند و دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی را بیش از پیش مایوس نمودند.

مشارکت فعال و مقتدرانه ملت شریف ایران در دو جمعه پی در پی، حماسه‌ای با شکوه و ماندگار را رقم زد که نشان دهنده همدلی و اتحاد ملی و تضمین‌کننده امنیت کشور و باعث خنثی شدن شدن توطئه دشمنان شد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه رئیس‌جمهور شهیدمان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، به منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان برای کسب اعتماد اکثریت مردم به‌عنوان رئیس‌ جمهور ایران اسلامی، تبریک گفته و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

و من الله توفیق
نعمت الله باقری

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha