یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
پزشکیان

حوزه/ مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع)بیجار با انتشار بیانیه ای آورده است: منتخب مردم و دولت جدید جدای از برخی اظهار نظرهای غیر دقیق درباره سردار دلها، شهید سلیمانی عزیز، دولت خدوم سیزدهم و رئیس جمهور شهید که باعث رنجیدگی و ناراحتی شد، فرصت خدمت به مردم را که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر و خون دل پدران و مادران شهدا در ایران اسلامی و جبهه مقاومت است را قدر بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مدیر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق علیه‌السلام بیجار با انتشار بیانیه ای از حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر کردند.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و صلوات به پیشگاه بلند انبیاء و ائمه هدی خاصه حضرت حجت ابن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف و درود خدا بر حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و شهدای گرانقدر به ویژه شهدای خدمت ،رئیس جمهور شهید و همراهان.

سپاس و شکر وافر به درگاه خداوند متعال که بار دیگر عظمت، اقتدار و مردم سالاری دینی ، در ایران اسلامی را پیش چشم همه جهانیان قرار داد.

صمیمانه این حماسه حضور را به رهبر حکیم و عزیزمان، تبریک عرض می نماییم، همچنین به همه آحاد ملت، همه نامزدهای محترم و حامیانشان، رئیس جمهور منتخب، عوامل اجرایی، دولتمردان مجاهد و پرتلاش دولت محترم سیزدهم، شورای محترم نگهبان، نهادهای محترم نظامی، انتظامی، امنیتی.

پس از پایان رقابت های انتخاباتی فصل تلاش، همدلی و مطالبه و حمایت از دولت و مجلس جدید برای عملی کردن همه وعده‌های داده شده در جهت رشد و تعالی معنوی و مادی همه مردم خصوصاً نسل جوان، اشتغال، تحصیل، ازدواج،کاهش تورم، تامین مسکن و ...رسیده است.

از منتخب مردم و دولت جدید انتظار می رود جدای از برخی اظهار نظرهای غیر دقیق درباره سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز، دولت خدوم سیزدهم و رئیس جمهور شهید، در هنگام مناظرات و... که باعث رنجیدگی و ناراحتی شد، فرصت خدمت به مردم را که ثمره خون هزاران شهید و ایثارگر و خون دل پدران و مادران شهدا در ایران اسلامی و جبهه مقاومت است را قدر بدانند و با توکل به خدا و سرلوحه قرار دادن قانون اساسی کشور و عمل به منویات مقام معظم رهبری با برنامه مدون و تلاش خستگی‌ناپذیر عزت و سربلندی اسلام و انقلاب اسلامی و مردم غیرتمند را با دیپلماسی عزت و مصلحت در عرصه تعاملات بین المللی و همدلی و عدالت در امور داخلی حفظ و ارتقاء دهند که در این صورت رضایت الهی و مردم را جلب خواهند نمود و در غیر این صورت توسط همین مردم فهیم از صحنه دور خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha