دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
کد خبر: 1168956
۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
حجت الاسلام والمسلمین مروی

تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی از تلاش‌های محمد مخبر سرپرست قوه مجریه در دوران حساس و سرنوشت ساز مسئولیت قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه علمیه خراسان، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی با صدور پیامی از تلاش‌های محمد مخبر سرپرست قوّه مجریه قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: احتراماً، وظیفه ایمانی، انقلابی و انسانی می‌دانم صمیمانه مراتب حق‌شناسی و قدردانی خودم را از تلاش‌ها و مجاهدت‌های ارزشمند و کارآمد جناب‌عالی چه در دوران شهید جمهور؛ رئیسی عزیز به عنوان معاون اوّل و چه در دوران کوتاه ولی بسیار حسّاس و سرنوشت‌ساز مسئولیت قوّه مجریه ابراز نمایم.

این پیام ادامه می‌دهد: رفتار خردمندانه، متانت و ایستادگی فداکارانه و صادقانه، پای اعتماد افتخارآفرین رهبر معظّم انقلاب اسلامی بر اداره امور جاری کشور و عدم ورود در عرصه‌های دیگر، الگویی از رفتار مسئولانه و متعهّدانه مدیر تراز نظام مقدّس اسلامی را پیش روی همگان قرار داد و علاوه بر ایجاد محبوبیّت برای شخص جناب‌عالی، سرمایه اجتماعی ارزشمند و الگوی شایسته‌ای برای مدیران برجسته نظام اسلامی در میان مردم آفرید.

تولیت آستان قدس رضوی می‌افزاید: مهم‌تر از همه، جلب رضایت ذات اقدس حق جل و علا اوج سعادت و بالاترین مرتبه کمال بشری است که از رهگذر نورانی عمل خالصانه، خدمت خوب به بندگان خداوند متعال و گذشت و گذشت و گذشت حاصل می‌شود که ان‌شاءالله تعالی شامل حال شما خواهد بود.

مروی در پایان آورده است: در جوار ملکوتی و قدسی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیّة والثناء همواره دوام توقیفات‌تان را از ذات اقدس اله خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha