جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
غلامعلی صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر تصریح کرد: رئیس جمهور شایسته باید همانند شهید رئیسی باشد که در برخی شب‌ها تا زمان اتمام کار نمی‌خوابید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت ایام ماه محرم، اظهار کرد: برگزارکنندگان مراسم‌ها باید عمق قیام امام حسین (ع) را به مردم انتقال دهند و این مراسم‌ها را پرشور و پرمحتوا برگزار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به روز عفاف و حجاب، از مجلس و رئیس‌جمهور آینده خواست تا مسئله عفاف و حجاب را بر اساس شرع و دین تصویب و اجرا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری عنوان کرد: عفاف و حجاب حافظ شخصیت زن در فضای اجتماعی و همچنین مایه آرامش و آسایش زن در جامعه است.

وی گفت: رئیس‌جمهور نباید حق مردم را بدون گرفتن امتیازی به دیگران واگذار کند و باید در مسیر حرکتی خود رهروی راستین راه شهدا باشد.

امام جمعه بوشهر افزود: رئیس‌جمهور باید فردی پرتلاش و جدی باشد و همچنین در خدمت به مردم شب و روز نشناسد.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور شایسته باید همانند شهید رئیسی باشد که در برخی شب‌ها تا زمان اتمام کار نمی‌خوابید.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: شهید رئیسی در دولت سیزدهم با رویکرد مردم محوری و خدمت صادقانه منشا خدمات شایانی برای ایران اسلامی شد که این رویه باید در دستور کار جدی تمام مسوولان کشور و بویژه رئیس جمهور قرار گیرد.

وی تاکید کرد: ریاست جمهوری نباید فضایی برای استراحت باشد بلکه باید میدان تلاش جهادی برای رفع مشکلات و گره‌گشایی از مطالبات مردمی باشد.

خطیب نمازجمعه بوشهر ادامه داد: همکاران رئیس‌جمهور باید انسان‌های سالم و دارای کارنامه روشن و فارغ از نگاه غرب‌گرایی باشند و همچنین باید جان‌برکف به مردم خدمت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اظهار کرد: رئیس‌جمهور نباید به دنبال عنوان و مقام باشد بلکه باید خود را وقف انقلاب و مردم کند و نه اینکه انقلاب و مردم را برای خود هزینه کند.

وی تأکید کرد: تقویت قدرت ملی کشور، آمریکا و غرب را ناگزیر به مذاکره با ایران می‌کند و یکی از رکن‌های تقویت قدرت ملی حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف ملی و شرعی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری گفت: با چنین شرایطی که امروز وجود دارد همگان باید با حضوری پرشور در انتخابات پیامی روشن و آشکار به دشمنان ایران اسلامی در جهان مخابره کنند.

وی ادامه داد: هم‌استانی‌ها در جمعه هفته گذشته حضوری پررنگ در صحنه انتخابات داشتند که این حرکت ارزشمند باید امروز با شور و حرارت بیشتری تکرار شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha