جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ |۲۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 5, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده گفت: شرکت در انتخابات فضلیت است و به عزت مسلمانان کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در خطبه‌های نماز جمعه هرمزگان، اظهار داشت: شرکت در انتخابات فضلیت است و به عزت مسلمانان کمک می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: امروز روز آزمون ملت است و چشمان مردم دنیا به ایران دوخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده یادآور شد: هرمزگان در دوره‌های قبل جزو ۵ استان برتر کشور در زمینه مشارکت بود و این نشان دهنده درک بالای مردم استان از شرایط است و امروز نیز با حضور خود عزت جدیدی خلق می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس، به فرا رسیدن محرم حسینی اشاره کرد و گفت: امسال برای تجمع بزرگ مردم عزدار، فضای وسیعی در صحن مسجد جامع بندرعباس فراهم شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده به هفت صنعت و معدن اشاره کرد و یادآور شد: هرمزگان به عنوان استان صنعتی در کشور شناخته شده و ایجاد صنایع پایین دستی موجب اشتغال در استان می‌شود.

امام جمعه بندرعباس ابراز کرد: همه صنایع در حاشیه شهر بندرعباس متمرکز شده‌اند که این موضوع در آینده به علت ایجاد آلودگی، سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، با اشاره به موضوع مالیات خاطرنشان کرد: مالیات در هر کشوری باثبات‌ترین محل درآمد دولت است و کشورهای پیشرفته دنیا بر اساس مالیات اداره می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: در کشور ما سهم مالیات در اداره کشور کم است که بخشی از آن مربوط به فرار مالیاتی است و باید در این زمینه با متخلفان برخورد جدی شود.

وی تصریح کرد: اصلاح ساختار مالیاتی و ایجاد عدالت، مقابله با فساد و حمایت از کسبه خُرد از دیگر اقدامات لازم در حوزه مالیات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha