یکشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ |۱۹ صفر ۱۴۴۶ | Aug 25, 2024
.

حوزه/حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت و لزوم شرکت در انتخابات خاطرنشان ساخت:امروز شرکت در انتخابات ادامه همان مسیر ناکام گذاشتن دشمن و تکمیل حماسه حضور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، نماز جمعه شهرستان نظرآباد به امامت حجت الاسلام قادر محمدی و با حضور مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اهمیت و لزوم شرکت در انتخابات خاطرنشان ساخت:امروز شرکت در انتخابات ادامه همان مسیر ناکام گذاشتن دشمن و تکمیل حماسه حضور است.

وی افزود: اگر جمعه روز انتخابات تجلی رقابت بود، فردای انتخابات و شنبه‌ ی پس از آن "شنبه مهربانی و بردباری" است

وی در ادامه تاکید کرد:شنبه ۱۶ تیرماه، شنبه مهربانی و الفت و فراموشی رقابت و تقویت رفاقت است و آغاز چهار سال خدمت جهادی است.

حجت الاسلام محمدی اینگونه توصیه کرد: هر کدام از نامزدهای محترم نیز رای اعتماد مردم را به دست آورد باید متواضعانه با تأسی به رئیس‌جمهور شهیدمان خود را وقف خدمت به این مردم بی‌نظیر و وفادار نماید.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم گفت:عاشورا، بهترین کلاس درس ولایت است و وز یارت عاشورا را باید منشور و آیین‌نامه زندگی یک شیعه و یک مؤمن راستین دانست.

امام جمعه نظرآباد با اشاره به لزوم توجه به نماز در مجالس عزاداری گفت: وعّاظ و مدّاحان محترم در مجالس حسینی وقت نماز را رعایت نموده و در وقت نماز برنامه‏ای جز نماز نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توجه به محتوای مجالس حسینی گفت: فضای جلسات حسینی، باید تلفیقی از عنصر «منطق» و «عاطفه» ، شور حسینی و شعور حسینی باشد

خطیب نماز جمعه نظرآباد با توجه به لزوم دقت در مصرف و صرفه‌جویی آب و برق یادآور شد: هموطنان عزیز در مصرف آب و برق نهایت صرفه جویی را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha