جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات  آثار ملی و بین‌ المللی فراوانی را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش بیان داشت : هدف اصلی و بنیادین قیام امام حسین (ع) احیا فریضه امر به معروف و نهی از منکر بوده است.

وی بیان داشت :ماه های محرم و صفر است که راه دفاع از حق و مظلومان و شیوه‌های مقاومت را به انسان یاد می‌دهد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برنامه ها و مراسمات عزاداری اهل بیت(ع)باید باشکوه و مردمی برگزار شود افزود : برنامه های عزاداری باید بامحتوا و هدفمند برگزار شود و موجب ارتقا معرفت دینی و بصیرتی در جامعه شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات آثار ملی و بین‌المللی فراوانی را به همراه دارد.

وی گفت: اثر مشارکت در عرصه داخلی این است که وقتی شایسته‌ترین فرد انتخاب شود، این فرد شایسته‌ترین همکاران را انتخاب خواهد کرد که در این صورت ارتقاء فرهنگی، پیشرفت، عدالت، نفی تبعیض، مبارزه با فساد را به همراه دارد اما در عرصه بین‌المللی هم اقتدار آفرین و امنیت زا است و ایران را در چشم جهانیان معتبر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در این وضعیت که در امنیت و آرامش قرار داریم لازم است که پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و این وظیفه را انجام دهیم خاطر نشان کرد :دشمنان از حضور در انتخابات عصبانی هستند و مردم امروز توطئه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم گفت: وقتی دولت تحویل شهید رئیسی شد، خزانه خالی بود، اقلام مورد نیاز مردم برای مدت کوتاهی بیشتر نبود و وضعیت کرونا هم وجود داشت ولی ایشان با نگاه به داخل کشور و با استفاده از ظرفیت‌هایی که در داخل داشتیم حرکت رو به‌ جلو را آغاز کرد ولی این خدمات نیمه‌تمام را تمام کرد و امروز نیز باید شخصی را انتخاب کنیم که ادامه دهنده شهید رئیسی باشد. .

وی با اشاره به ۱۸ تیر آغاز هفته امر به‌ معروف و نهی از منکر گفت : همه باید به این مهم به‌ عنوان واجب الهی عمل کنند تا فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پایان با اشاره به ۲۱ تیر روز عفاف و حجاب خاطر نشان کرد : باید فریضه و فرهنگ عفاف و حجاب را به‌عنوان یک واجب و ارزش اسلامی و انسانی در جامعه ترویج دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha