شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
جبلی

حوزه/ رئیس رسانه ملی در پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: این سازمان تلاش کرد نقش بسزایی در رقابتی کردن فضای انتخابات داشته باشد و اکنون آماده همکاری همه جانبه با جنابعالی و دولت محترمتان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، رئیس رسانه ملی در پیامی خطاب به رئیس جمهور منتخب گفت: این سازمان تلاش کرد نقش به‌سزایی در رقابتی کردن فضای انتخابات داشته باشد و اکنون آماده همکاری همه جانبه با جنابعالی و دولت محترمتان است.

متن پیام پیمان جبلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر پزشکیان

رئیس جمهور منتخب مردم ایران

اکنون که با الطاف خداوند منان، در ظل توجهات ولی عصر(عج) و در سایه سار نخل ولایت با انتخاب شایسته ملت ایران، توفیق خدمت به مردم متدین، متعهد، سرافراز و سربلند نصیب شما شده، صمیمانه کسب این توفیق را به شما تبریک عرض می‌کنم.

به نمایندگی از همه همکارانم در سازمان صداوسیما ضمن تبریک این حضور آگاهانه ملی به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران، صمیمانه برای شما برادر ارزشمند و متعهد، آرزوی توفیق در انجام این رسالت عظیم دارم.

سازمان صدا و سیما که در راستای وظیفه ذاتی، ملی و انقلابی خود به عنوان بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین رسانه عمومی و فراگیر کشور تلاش کرد نقش به‌سزایی در رقابتی کردن فضای انتخابات در افکار عمومی و ایجاد شور و نشاط در جامعه داشته باشد، آماده همکاری همه جانبه با جنابعالی و دولت محترم‌تان در راستای تحقق وظایف خطیر محوله و اهداف بلندتان در خدمت به مردم عزیزمان خواهد بود، از درگاه الهی توفیقات روزافزون جنابعالی را مسئلت می‌نمایم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صداوسیما

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha