شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
انتخابات

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترکی از حضور پرشور مردم استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی‌ نماینده ولی‌فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پیامی مشترکی از حضور پرشور مردم استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی کردند.

متن کامل پیام مشترک امام جمعه و استاندار همدان به شرح ذیل است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

به لطف خداوند بزرگ، با لبیک میلیونی مردم در سراسر کشور و خصوصاً مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری افزایش یافت و برگ زرین دیگری در دفتر پُر افتخار این مرز و بوم به ثبت رسید.

مردم ایران اسلامی بار دیگر آگاهانه و به‌هنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همگان نشان دادند و یأس و شکست دشمنان قسم‌خورده را که ماه‌هاست برای عدم مشارکت و تحریم انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند را رقم زدند و وسوسه‌ شیطانی آنان را نقش بر آب کردند که این نشان دهنده بصیرت مردم عزیز است و از اینجا باید ضمن تشکر از این حضور پرشور مردم، به همه آحاد ملت تبریک عرض کنیم که پیروز واقعی میدان انتخابات شما بودید که با حضور و انتخاب سرنوشت خودتان حماسه‌ای دیگر را رقم زدید.

همچنین ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، از همه کسانی که در ستادهای تمام کاندیداهای بزرگوار تلاش کردند تا نشاط اجتماعی ایجاد کنند و شرکت در انتخابات را افزایش دهند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

با پایان انتخابات و فصل رقابت، اکنون فصل برادری و همکاری برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است و امیدواریم همه مجموعه‌ها برای حل مشکلات مردم و صحبت‌هایی که دلسوزانه مطرح شد، پای کار بیایند و به دولت منتخب کمک کنیم تا در وعده‌های خود موفق شود و شاهد رفع دغدغه‌های مردمی باشیم که با وجود همه هجمه‌ها اما بازهم در میدان حاضر شدند.

امروز همه ما یک ملت بزرگ هستیم که در کنار هم باید با کنارزدن مرزبندی‌هایی که به‌صورت طبیعی در ایام انتخابات ایجاد می‌شود، به دنبال حل مشکلات و حرکت به سمت قله‌ها باشیم.

امید است رئیس جمهور منتخب با نگاه جامع در مورد مدیران، از همه افرادی که به معنای واقعی کلمه تخصص و کارآمدی دارند، استفاده کند.

در پایان بار دیگر از حضور و مشارکت پُرشور مردم شریف استان همدان و همه دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات، اعضای شورای تأمین، اعضا ستاد انتخابات استان، نیروهای امنیتی و انتظامی تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

حبیب‌الله شعبانی موثقی
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha