شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
پیام مشترک آیت الله ناصری یزدی

حوزه/مسئولان ارشد استان یزد در پیام مشترکی آورده اند: مردم استان یزد بار دیگر با مشارکت بیش از ۷۰ درصدی در انتخابات ۱۵ تیرماه، شور و شعور سیاسی خویش را به نمایش گذارده و در عرصه مشارکت سیاسی به عنوان سرآمدترین استان کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، آیت الله ناصری یزدی نماینده ولی فقیه در استان یزد، فاطمی استاندار و آیت الله وافی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم استان یزد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم قدردانی کردند.

در این پیام آمده است؛

مردم عزیز و فهیم استان یزد در تکمیل حضور باشکوه خویش در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر با مشارکت بیش از ۷۰ درصدی در انتخابات ۱۵ تیرماه، شور و شعور سیاسی خویش را به نمایش گذارده و در عرصه مشارکت سیاسی به عنوان سرآمدترین استان کشور معرفی شدند که حقیقتا شایسته تجلیل و قدردانی است.

بی تردید این حضور شکوهمندانه، نشانه روشنی از عشق و علاقه وافر و پایبندی عملی مردم عزیز استان یزد، همگام با مردم سراسر میهن عزیز اسلامی، به آرمان های متعالی انقلاب اسلامی است که وظیفه همگان در خدمت به این مردم شریف و قدرشناس را مضاعف و دشوار تر می سازد.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت، اعتماد عمومی مردم به جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و صحت و سلامتی همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی و در راستای آرمانهای متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha