شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی طاهر مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان امروز با صدور پیامی از مشارکت مردم ولایتمدار خوزستان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان با صدور پیامی از حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم استان خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم خوزستان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران حماسه‌ای دیگر آفرید و هوشمندی آنان را بار دیگر نشان داد. به پاس این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز، از مردم فهیم و آگاه که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند، خاضعانه و صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم این دو رکن نظام اسلامی، با همکاری دولت، گام های مؤثری در تراز انقلاب اسلامی برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت عزیز ایران بردارد.

شکست بزرگترین کمپین ضدمشارکتی معاندین با حضور گسترده مردم پای صندوقها و با وجود تحریم‌ها و تهدیدات، تأمین امنیت شعب اخذ رای با وجود تهدیدات امنیتی و محقق‌ نشدن پیش‌بینی‌های دشمن برای عدم مشارکت مردم، از مهمترین دستاوردهای انتخابات 15 تیرماه 1403 بود.

اکنون که رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده، وظیفه‌ی همگان، حرکت در مسیر همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز است. ضمن تشکر و تقدیر از حضور مردم عزیز همیشه در صحنه بالاخص طلاب، مدیران، کادر و اساتید مدارس علمیه خواهران، از درگاه خداوند متعال برای همگان آرزوی سلامتی، توفیق خدمت، سربلندی و عاقبت به خیری را خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha