شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات دشمنان قسم خورده‌ ایران اسلامی را مایوس‌ و ناامید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی از حضور پرشور آحاد مختلف مردم استان به ویژه اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست‌جمهوری قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مردم سرافراز، ولایت مدار و موقعیت شناس لرستان همگام با سایر هموطنان در دور دوم انتخابات همچون هفته گذشته پرشورتر و با افزایش مشارکت حضور یافتند که این حضور شایسته تقدیر فراوان است.

حضور پر از شور و شعور مردم شهید پرور استان در این برهه‌ تاریخی از زمان، در انتخابات چهاردهمین دوره‌ ریاست جمهوری، علاوه بر موقعیت‌شناسی نافذ، بصیرت‌افزایی ژرف، نشانه‌ای آشکار از استحکام پایه‌های مردم‌سالاری اسلامی و دل‌بستگی عمیق به نعمت بزرگ انتخابات در تعیین سرنوشت خود در کشور عزیزمان ایران است.

لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) از سوی مردم ولایت‌مدار لرستان حماسه‌ای ماندگار و به یادماندنی رقم زد که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم خورده‌ ایران اسلامی را مایوس‌ و ناامید ساخت.

ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا به ویژه شهیدجمهور حجت الاسلام والمسلمین رئیسی(ره) و همراهان شهیدش، از حضور گسترده و با صلابت مردم بااخلاص، متعهد و انقلابی استان و به ویژه از زحمات خالصانه‌ اصحاب محترم رسانه و فعالین مجازی که به لحاظ اطلاع‌رسانی شایسته در زمینه‌سازی حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی نقش جدی داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.

ضمن آرزوی توفیق برای آقای «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور منتخب در نیل به اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند قادر متعال سلامتی و سربلندی مردم، نظام و کشور عزیزمان را مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha