شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
امام جمعه رودان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه شهرستان رودان در پی حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیام قدردانی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین بارانی در پی حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری پیام قدردانی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

حضور پرشور و حماسی در انتخابات ۱۵ تیرماه یکبار دیگر ایمان و عزم راسخ شما را در بیعت با ولایت و حرکت به سوی آرمان های الهی انقلاب اسلامی به رخ همگان کشید.

یقینا مردم سالاری دینی از افتخارات ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی است که مردم عزیز ما؛ با غیرت ایرانی خود در طول بیش از چهار دهه انقلاب به خوبی از این حق؛ برای دفاع از استقلال ؛آزادی و جمهوری اسلامی استفاده کرده اند.

دشمنان حقیر ملت ایران؛ از آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس خبیث و برخی سران بی خاصیت کشورهای عرب خلیج فارس تا خودشیفتگان و قدرت طلبان سرخورده داخلی ؛ با انواع و اقسام حیله ها و دروغ ها در پی جدایی ملت از نظام اسلامی بودند اما شما عزیزان با حضور بامتانت؛ همگانی و پرشور خود یکبار دیگر توطئه های دشمنان ایران و اسلام را باطل کردید و گوهر نفوذناپذیر و پرصلابت ایرانیِ مسلمان را در برابر کج اندیشان خبیث به جلوه در آوردید.

حضور پرشور و خردمندانه جوانان و رای اولی ها در کنار سایر اقشار مردم، زیبا و شکل دهنده صحنه های نابی از خودباوری؛ عزت و غیرت ملی بود.

اینجانب با تضرع و خشوع سر به سجده شکر می گذارم و خدای متعال را به شکرانه این حرکت مومنانه ی مردم سپاس می گویم و از یکایک شما عزیزان که فارغ از هیاهوی مستکبرین بین المللی و قدرت طلبانِ خودشیفته داخلی ؛حقِ خود را اعمال و تکلیف شرعی و ملی تان را ادا کردید صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم.

در پایان ضمن تبریک به منتخب محترم مردم در انتخابات ریاست جمهوری از درگاه پروردگار متعال سلامتی رهبر حکیم و عالیقدر امت اسلامی و عزت و عظمت ملت بزرگ ایران را مسالت دارم.

محمد بارانی

امام جمعه شهرستان رودان

۱۶/۴/۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha