شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
کد خبر: 1167591
۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس گفت: حضور حماسی و با شکوه در دو جمعه پی در پی نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود و بی‌تردید این حضور حماسی تضمین‌کننده امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی حضور پرشکوه ملت شریف ایران در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد. 

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم 
بار دیگر ملت شریف ایران عزم خویش را در صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) به جهانیان نشان داد؛ دوستان ملت را دل‌شاد و دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی را مأیوس نمود.
حضور حماسی و با شکوه در دو جمعه پی در پی نمایانگر وحدت ملی و مشارکت عمومی بود و بی‌تردید این حضور حماسی تضمین‌کننده امنیت کشور است. 
حال وقت آن رسیده است که دست در دست هم به یاری منتخب ملت شریف ایران دکتر مسعود پزشکیان بشتابیم و رقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنیم تا راه شهید رئیسی عزیز را ادامه دهیم. 
 اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدا به ویژه رئیس‌جمهور شهیدمان، به منتخب ملت شریف ایران جناب آقای دکتر پزشکیان تبریک می‌گویم و برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون می‌نمایم.
تردیدی نیست که با همدلی، همراهی تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) میتوانیم قله های موفقیت را فتح نموده و تحکیم هرچه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای سیاست‌های کلی نظام و منویات مقام معظم رهبری را رقم بزنیم. 
والسلام علیکم و رحمة الله 
محمد شمس 
مدیر حوزه علمیه استان یزد
انتهای پیام 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha