شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ |۲۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 6, 2024
image.png

حوزه/ وزیر کشور گفت: :چهاردهمین دوره انتخابات در سلامت، امنیت و اقتدار برگزار شد و به منتخب مردم تبریک عرض می کنم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، احمد وحیدی امروز پس از برگزاری انتخابات در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، گفت: به لطف الهی انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در کمال امنیت، سلامت و رقابت جدی نامزدها و مشارکت بالغ بر ۳۰ میلیونی ملت ایرن به پایان رسید و نهمین رئیس جمهور ایران انتخاب شد. آقای مسعود پزشکیان به عنوان رئیس چهاردهمین دولت، انتخاب شد که جا دارد به او تبریک بگویم.

وی اضافه کرد: لازم است از آقای جلیلی، آقای قالیباف، اقای قاضی‌زاده هاشمی، اقای زاکانی و حجت‌الاسلام پورمحمدی تشکر کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه لازم است از همه کسانی که دراین انتخابات نقش داشتند تشکر کنم، تصریح کرد: بیش از همه از مردم عزیز و شریف که پای صندوق رای حضور پیدا کردند و رهبر انقلاب که چارچوبی را براساس ۴ مولفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مشخص کردند و با رهنمودهای خود راهگشا بودند، مراجع که گرمی بخش انتخابات بودند و همچنین از خانواده بزرگ شهدای به ویژه شهید رئیسی عزیز تشکر می‌کنم

وحیدی از همه دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های دخیل در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شورای سه نفره و سرپرست ریاست جمهوری، شورای نگهبان، هیأت اجرایی مرکزی و نیروهای وزارت کشور قدردانی کرد.

وی همچنین از همه اصحاب رسانه که در انتقال اخبار انتخابات نقش بسزایی داشتند تشکر کرد و گفت: از همه دستگاه‌های امنیتی و نیروهای مسلح برای تامین امنیت انتخابات قدردانی می‌کنم.

وزیر کشور با بیان اینکه دولت آیت الله رئیسی، صادق الوعد بود و ما هم از او(شهید جمهور) یاد گرفتیم در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب کار کنیم، افزود: تحلیل‌های نادرستی انجام شد و تلاش‌هایی صورت گرفت که نشان بدهند انتخابات در ایران معنایی ندارد، اما مُهر باطلی بر این اقدامات زده شد.

وحیدی تاکید کرد: از همه کسانی که در ایجاد این فضای مثبت تلاش کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم دین خودمان را به شهدا ادا کرده باشیم.

وی درباره برگزاری مراسم تحلیف و تنفیذ رئیس جمهور منتخب هم خاطرنشان کرد: بعد از تایید صحت مراحل انتخابات از سوی شورای نگهبان، مراحل بعدی انتخابات در وقت خودش انجام می‌شو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha