یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ سید حسن نصرالله در پیامی اعلام کرد: از خداوند متعال مسئلت دارم که به شما قدرت، صحت و سلامت عطا فرماید و با دستان شما آنچه را که باعث شادی مؤمنان و مستضعفان است، محقق سازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب او را به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران تبریک گفت.

در پیام دبیر کل حزب الله لبنان آمده است: این انتخاب مبارک را از سوی ملت عزیز و شریف ایران به شما تبریک می‌گویم و از خداوند متعال مسئلت دارم که حافظ، یاری گر و پشتیبان جنابعالی باشد و شما را در زمینه محقق کردن امیدها و خواسته‌های این مردم فداکار و وفادار موفق بگرداند.

ما در حزب الله و همه جنبش‌های مقاومت و به عنوان بخشی از ملت‌های منطقه که سال‌های طولانی است تقابل نامحدود با رژیم اشغالگر صهیونیستی و سلطه جویی آمریکا را آغاز کرده ایم، به جمهوری اسلامی به عنوان پشتوانه‌ای قوی، ثابت و پایدار برای مقاومان و مظلومان می‌نگریم. این روند از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (قدس سره) و پس از آن رهبری آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله) و دولت‌های پیاپی جمهوری اسلامی برقرار بوده است.

ان‌شاءالله ما همراه با شما این راه را تا رسیدن به پیروزی نهایی که ستون اصلی آن ایران اسلامیِ قوی، عزتمند و مقتدر خواهد بود، ادامه خواهیم داد. از خداوند متعال مسئلت دارم که به شما قدرت، صحت و سلامت عطا فرماید و با دستان شما آنچه را که باعث شادی مؤمنان و مستضعفان است، محقق سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha