چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ |۱۰ محرم ۱۴۴۶ | Jul 17, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ مجاهدان مقاومت برای رفتن به خط مقدم در نبرد طوفان الاقصی با یکدیگر رقابت می کنند. اهداف نبرد ما هر روز در حال تحقق است و فرسایش دشمن و ارتش آن در همه زمینه‌ها هم نشان دهنده این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری حوزه به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مجلس گرامیداشت شهید ابونعمه از فرماندهان حزب الله که اخیرا در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسید، گفت به خانواده شهید فرمانده حاج ابونعمه و شهید محمد خشاب عرض تبریک و تسلیت دارم.

وی افزود: اعتماد و روحیه بالا در سخنان فرماندهان مقاومت نشان دهنده اطمینان و ایمان آنهاست، زیرا ما فرماندهان میدانی، توانمندی ها و امکانات آنها را می شناسیم و شهید ابونعمه هم یکی از فرماندهان میدانی در مقابله با داعش در عراق بود.

سید حسن نصرالله گفت: برادران پس از جنگ ژوئیه، تصمیم گرفتند و منطقه جنوب رود اللیطانی را به دو منطقه نظامی به نام های منطقه عزیز و نصر تقسیم کردند و هر منطقه دارای تشکیلات نظامی مستقل بود. شهید ابونعمه فرمانده یگان و منطقه عزیز و شهید ابوطالب فرمانده منطقه نصر بود. برخی از کارشناسان و نویسندگان می گویند فرماندهان حزب الله با اطمینان و با روحیه عالی سخن می گویند. خوب چطور با این اطمینان خاطر و با روحیه عالی سخن می گوییم، آن هم در حالی که با خطرات بزرگی مواجه هستیم؟ اولا ما به خداوند تعالی ایمان داریم و بر خداوند عزوجل تکیه می کنیم و به وعده خداوند ایمان داریم. از سوی دیگر، خانواده های شریف اهل روستاها، شهرک‌ها و شهرها ثابت قدم و محکم در مسیر خود ایستاده‌اند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: نبرد ما در جبهه لبنان نام خاصی ندارد، تا بر وحدت نبرد تاکید شود. بله به نبرد طوفان الاقصی، عبارت «جبهه پشتیبانی لبنان» افزودیم و نام «شهدای راه قدس» را برای شهدای‌مان انتخاب کردیم. دشمن به دستاوردهای ما اذعان می کند و برخی از این دستاوردها را دستاوردهای راهبردی می‌داند. در جبهه پشتیبانی لبنان مانند دیگر جبهه های پشتیبانی از نوار غزه، هدف‌مان به فرسایش کشیدن توانمندی های دشمن از نظر انسانی، مالی، اقتصادی و روحی روانی بود و این هدف تاکنون محقق شده است. از طریق به فرسایش کشیدن دشمن و اعمال فشار پی در پی، می توانیم بخش زیادی از نیروها و توانمندی های آن را درگیر کنیم تا مشغول غزه نباشند و می توانیم بر دشمن، ارتش و جامعه دشمن اعمال فشار کنیم تا بدانند که آتش بس در شمال، به آتش بس در غزه مرتبط است.

سید مقاومت تصریح کرد: مجاهدان مقاومت برای رفتن به خط مقدم در نبرد طوفان الاقصی با یکدیگر رقابت می کنند. اهداف نبرد ما هر روز در حال تحقق است و فرسایش دشمن و ارتش آن در همه زمینه‌ها هم نشان دهنده این موضوع است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: نبرد در شمال برای این است تا با اعمال فشار بر ارتش، اقتصاد و جامعه رژیم اشغالگر، دشمن وادار شود جنگ را متوقف کند و دشمن ناچار خواهد شد که جنگ را متوقف کند، در غیر این صورت، به سمت پرتگاه خواهد رفت و همان طور که مسئولان بلندپایه صهیونیست ها می گویند نتانیاهو آنها را به سمت تخریب معبد سوم و پایان کار پیش می برد. هرچند دشمن شمار کشته شدگان و مجروحان را مخفی می کند.. دشمن هر روز اعلام می کند، در بدترین روزهای تاریخ خود به سر می برد.

بیشتر غیرنظامیان صهیونیست که در هفت اکتبر در مناطق اطراف نوار غزه کشته شدند، به دست ارتش اسرائیل کشته شدند. از باب احتیاط می گویم بیشتر غیر نظامیان و گرنه باید بگویم همه غیرنظامیان اسرائیلی که در آن روز کشته شدند، به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند. چند روز پیش اذعان کردند فرماندهی ارتش دستوری برای از بین بردن همه خودروهایی که وارد نوار غزه می شود، صادر کرد و در آنها اسرای صهیونیست حضور داشتند.

سید حسن نصرالله در ادامه گفت: برخی این روزها می‌پرسند مواضع حزب الله در قبال مذاکرات، توافق، نسخه اصلاح شده و... چیست؟ هر آنچه که حماس به آن راضی شود، همه ما به آن راضی می شویم، زیرا این حماس است که با گروه های فلسطینی هماهنگ است.

وی تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی مجبور است خدمت سربازی اجباری تمدید کند و این اقدام تاثیر اقتصادی و اجتماعی گسترده ای را در جامعه اسرائیل دارد. سید مقاومت افزود اهداف ما در فرسایش دشمن در اقتصاد، نیروی انسانی و واقعیت اجتماعی محقق شد و این موضوع باعث خواهد شد که رژیم اشغالگر مجبور به توقف جنگ شود.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در این مرحله در بدترین روزهای خود را در تاریخ به سر می برد و برخی تحقیقات درباره هفتم اکتبر نشان دهنده نقاط ضعف آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha