یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
آیت الله محسن فقیهی

آیت الله فقیهی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری، همکاری با سایر قوا، میدان‌دادن به کارشناسان و مدیران جوان و متعهّد و پرتلاش و جهاد شبانه‌روزی برای حلّ مشکلات کشور، قدردان مشارکت مردم عزیز ایران باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیام آیت الله محسن فقیهی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به مناسبت برگزاری با شکوه انتخابات ریاست جمهوری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قال الله تبارک و تعالی:
واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرّقوا

با عنایات الهی و الطاف اهل بیت علیهم‌السلام، چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با تدابیر رهبری معظم انقلاب سلمه الله تعالی، حضور فداکارانه همه نامزدهای ریاست جمهوری و مشارکت با شکوه ملّت ایران و تلاش‌های مجریان این امر با هدف اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت کشور جلوه خوبی از مردم‌سالاری دینی را در مقابل جهانیان به نمایش گذارد.

این انتخابات که علیرغم تحریم توسط دشمنان قسم‌خورده‌ی اسلام و نیز مشکلات فراوان اقتصادی مردم، بسیار با عظمت برگزار شد، وظیفه سنگینی را بر دوش مسئولان کشور و به ویژه رئیس جمهور منتخب قرار داد.

اینجانب ضمن تبریک به مقام معظم رهبری دامت برکاته و ملّت فهیم و آگاه ایران‌، و نیز رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر پزشکیان أیّده الله تعالی از مردم عزیز، نامزدهای محترم و رئیس جمهور جدید درخواست‌ دارم:

۱. ملّت عزیز ما که همه‌ی مسئولان، مدیون و خادم آنان هستند باید بدانند که دوران رقابت تمام شده است و باید همه به سوی برادری و همدلی و همفکری برای هدف مقدس اعتلای نظام اسلامی و پیشرفت و آبادانی کشور پیش بروند و از تفرقه و اختلاف به شدت پرهیز کنند که با مبانی اسلامی و نیز اوامر رهبری بزرگوار انقلاب به شدّت ناسازگار است.

۲. نامزدهای محترم، انگیزه الهی خود برای شرکت در انتخابات را با کمک به رئیس جمهور منتخب و حضور دلسوزانه در همیاری و مساعدت دولت منتخب، تکمیل نمایند.

۳. رئیس جمهور محترم نیز با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری دام ظله العالی، همکاری تنگاتنگ با سایر قوا، میدان‌دادن به کارشناسان و مدیران جوان و متعهّد و پر تلاش و جهاد شبانه‌روزی برای حلّ مشکلات کشور، مخلصانه و برای رضای خداوند متعال، چهار سال خدمت را به دوران طلایی عمر خود تبدیل نماید و قدردان مشارکت همه مردم عزیز ایران باشد.

در پایان، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ماه محرم، با مسئلت توفیق برای همه ملّت ایران در اقامه عزای حضرت سیدالشهدا اباعبدالله الحسین علیه السلام؛ از پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم عجّل الله تعالی فرجه الشریف، عاجزانه و متضرّعانه مسئلت دارم نظام مقدّس اسلامی و ملّت شریف و بزرگوار ایران را مشمول ادعیه زاکیه خویش قرار دهند و از خداوند متعال، پیشرفت روزافزون مادی و معنوی کشور عزیزمان را مسئلت نمایند؛ والله هو سمیع مجیب.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha