یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
اداره کل اطلاعات

حوزه/ اداره‌کل اطلاعات سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای از دستگیری تیم تروریستی هشت نفر در این استان خبر داد و اعلام کرد: اعضای این تیم تروریستی در شهادت شهدای حافظ آرای مردم در انتخابات هفته اخیر دست داشتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سیستان و بلوچستان، در بیانیه اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان آمده است: حمله تروریستی ناجوانمردانه به خودروی حامل صندوق آرای مردم جکیگور شهرستان راسک در بامداد نهم تیرماه، منجر به شهادت و مجروحیت چند نفر از مدافعان سرفراز امنیت شد.

بلافاصله سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان، عملیات گسترده و همه جانبه شناسایی و تغییر تروریست‌ها در داخل و خارج از کشور را به اجرا گذاشتند.

مجموعه اقدامات ترکیبی و چند لایه شناسایی و تعقیب تروریست‌ها طی چند مرحله در نقاط مختلف و مخفیگاه‌های متعدد جنایتکاران مزدور در سطح سیستان و بلوچستان انجام شد.

آخرین مرحله آن در ساعت چهار بامداد روز پانزدهم تیر ماه به جرا گذاشته شد که منجر به دستگیری هر هشت عضو عملیاتی و پشتیبانی تیم تروریستی و کشف چندین قبضه سلاح و مهمات مربوطه، نارنجک، بیسیم دستی و مقادیر قابل توجهی مواد منفجره شد.

بر اساس اطلاعات موثق، هدایت تروریست‌های دستگیر شده از خاک یکی از کشورهای همسایه صورت گرفته و در حال فراهم آوردن مقدمات برای اجرای عملیات تروریستی گسترده در روزهای بعد بودند که با الطاف الهی و سرعت عمل دلاور مردان بی‌نام و نشان اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

با درود به ارواح طیبه شهدای حافظ آرای مردم، اطمینان می‌دهیم که تنبیه سخت عوامل هدایت کننده تروریست‌ها، هرجا که باشند همچون گذشته در دستور کار بوده و مشمول مرور زمان نخواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha