یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ |۳۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 7, 2024
پزشکیان

حوزه/ مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب با کار جهادی و شبانه روزی در راستای حل مسائل و مشکلات بکوشد و برای تحقق انتظارات به‌حق مردم و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی تلاش وافر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم به مناسبت به مناسبت انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان منتخب ملت ایران در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم هوشیار و بصیر ایران اسلامی باردیگر جهانیان را خیره کرده و با انتخاب رئیس جمهوری مردمی، صادق و دلسوز، چشم‌انداز جدیدی را برای اداره کشور رقم زدند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب ایشان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و برای ایشان و ملت ایران سربلندی و موفقیت روزافزون را آرزومندیم.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی بر اساس دیدگاه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) نماد مردم‌سالاری دینی و مظهر سرمایه اجتماعی نظام است که با اقبال مردم به صندوق‌های رأی، الفت، اتحاد، همبستگی، امنیت و اقتدار ملی را رقم می‌زند و توطئه‌های شوم بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نقش برآب می‌کند.

همدلی امیدوار کننده آحاد ملت و جریان‌های سیاسی که با سلایق و تفاوت نگاه‌ها همراه بود از دستاوردهای این دوره از انتخابات بود. امیدواریم رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان آن را پاس دارد و بتواند با افزایش سرمایه اجتماعی نگاه‌های امیدوار به آینده ایران آباد وقوی را تقویت کند.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم این رویداد بزرگ و مشارکت گسترده مردم در این دوره حساس از انقلاب اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله) و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی تبریک می‌گوید؛ ملتی که با حضور حماسه‌ساز در پای صندوق‌های رای خواب‌های آشفته بدخواهان را به کابوس تبدیل کرد و بار دیگر با شکستن دیوار بلند خودتحریمی‌ها و افزایش مشارکت فعال و معنادار، بر طرح‌های خائنانه کاهش مشارکت مردم مهر پایان زد و سیر صعودی مشارکت‌های انتخاباتی را به رخ جهانیان کشاند.

مجمع هماهنگی پیروان امام ورهبری

از همه کاندیداهای محترم که صادقانه برای افزایش مشارکت و آگاهی بخشیدن به جامعه اسلامی قدم در این عرصه خطیر نهادند و با حضور در مناظرات به افزایش سرمایه اجتماعی کشور کمک کردند، تقدیر و تشکر می‌کند. امیدواریم پس از دوره رقابت و تبلیغات، دورۀ رفاقت، همدلی و همراهی برای اعتلای ایران عزیز و انقلاب اسلامی ایران آغاز شود.

از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات، طرفداران کاندیداها، جریان‌های سیاسی، افراد موثر و قشرهای مختلف مردم که در این مدت با تلاش و جدّیت برای پرشور شدن انتخابات نقش‌آفرینی کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

امیدواریم منتخب محترم با همدلی و هم‌افزایی و استفاده از همه استعدادها و ظرفیت‌ها با بکارگیری نیروهای کاردان و کارآمد و پاکدست و با کار جهادی و شبانه روزی در راستای حل مسائل و مشکلات بکوشد و برای تحقق انتظارات به‌حق مردم و آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی تلاش وافر داشته باشد و در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت خون شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران، موفق و پیروز باشد. ان‌شاءالله

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha